مشکلات سامانه املاک و اسکان برطرف می‌شود/ ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب‌خانه‌ها

زمان مطالعه 1 دقیقه

مشکلات سامانه املاک و اسکان برطرف می‌شود/ ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب‌خانه‌ها

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، درباره سامانه خوداظهاری املاک و اسکان توضیح داد: در این سامانه، قسمتی را در نظر گرفتیم که اگر فرد پرسشی دارد می‌تواند در آن قسمت بارگذاری کند، اما به صورت جامع و کلی مشکل خاصی ندارد و یک و نیم میلیون پیامک در مرحله اول برای مالکین بیش از یک واحد خانه، ارسال شد و بازتاب مثبتی گرفتیم.

وی ادامه داد: افرادی که مشکلات خود را در سامانه ثبت کردند، درصد پایینی را شامل می‌شوند و آن هم در حال اصلاح است و مانعی برای اجرای این موضوع نیست.

محمودزاده در ادامه تاکید کرد: سامانه براساس مصوبه سال ۹۴ مجلس که خواسته شده بود خانه‌های خالی شناسایی شوند، طراحی شد، ولی چون در همان زمان، از خواسته مجلس، چند گام را فراتر گذاشته و در مدل سازی سامانه آن را مدنظر قرار دادیم، نمایندگان مجلس هم در قانون جدید و اصلاحیه ماده ۵۴، در طی چند مرحله بازدید از سامانه، متقاعد شدند که این سامانه ظرفیت دارد تا تمام خانوار‌های ایرانی، اطلاعات سکونتی خود را ثبت کنند.

وی اضافه کرد:این سامانه، بخاطر به چالش انداختن و به سختی انداختن مردم نیست ما به دنبال بیس اطلاعاتی صحیحی برای برنامه ریزی هستیم تا مسئله سکونت بخش اعظمی از مردم حل شود.

معاون مسکن وزیر راه و شهرسازی در ادامه افزود: اینکه با خوداظهاری و سیستم پیامک از مالکان خواستیم وضعیت ملک خود را مشخص کنند به این دلیل است که حقی از کسی ضایع نشود.

مشکلات سامانه املاک و اسکان برطرف می‌شود/ ارسال بیش از یک میلیون پیامک به صاحب‌خانه‌ها

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات