تورم قیمت مصالح ساختمانی از شرکت عمران پرند تامین ‌شود

فرماندار رباط‌کریم گفت: براساس مصوبه شورای مسکن هزینه‌های ناشی از تورم مصالح ساختمانی مسکن‌های مهر شهر جدید پرند در سالجاری از طریق منابع داخلی این شرکت باید تامین ‌شود.

زمان مطالعه 2 دقیقه

تورم قیمت مصالح ساختمانی از شرکت عمران پرند تامین ‌شود

نظام ملکشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس این مصوبه نباید در سال جاری ارزش ریالی مصالح ساختمانی براساس تورم از مالکان مسکن مهر پرند گرفته شود و تفاوت آن را باید شرکت عمران این شهر بپردازد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند نیز در این خصوص گفت: برای هر یک از مالکان مسکن مهر یک حساب مسدودی از سوی بانک مسکن ایجاد و تمام آورده هر فرد در آن حساب واریز می‌شود و تا زمانی که شرکت عمران نامه‌ای مبنی بر آزاد شدن وجه به بانک ارسال نکند پیمانکار نمی‌تواند از حساب افراد پول برداشت کند.

محسن وطن خواهی افزود: براساس سازوکارهای در نظر گرفته شده ما نمی‌توانیم از مالکان به صورت غیرقانونی وجه دریافت کنیم.

وی ادامه داد: ٩٠ هزار نفر در طرح مسکن مهر پرند ثبت نام کرده‌اند و تاکنون ٨٠ هزار واحد به مالکان تحویل شده است.

وطن خواهی با بیان اینکه هزینه تمام شده طرح ‌ها براساس تایید شورای مسکن از مالکان دریافت می‌شود، اضافه کرد: ارزش افزوده طرح ‌ها نیز با توجه به متراژ ساختمان متفاوت است و این میزان در سال گذشته ٩ درصد هزینه طرح بود.

به گزارش ایرنا، در مجموع ۲۵ هزار و ۸۸۹ واحد مسکونی مهر در شهرهای جدید ۱۹ استان در بهمن ماه امسال افتتاح شد که از این تعداد ۱۲۸ واحد مسکونی مهر در شهر جدید بهارستان، ۱۹۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید بینالود، ۱۰ هزار و ۶۳۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پردیس، هفت هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید پرند، ۱۹۶ واحد مسکونی مهر در شهر جدید رامشار، ۱۸۳ واحد مسکونی مهر در شهر جدید سهند، ۱۰۲ واحد مسکونی مهر در شهر جدید شیرین‌شهر، یکهزار و ۴۹۱ واحد مسکونی مهر در شهر جدید گلبهار و پنج هزار و ۲۴ واحد مسکونی مهر در شهر جدید هشتگرد قرار دارد.

براساس آخرین آمار اعلامی «احمد اصغری مهرآبادی» معاون وزیر راه و شهرسازی تاکنون در مجموع ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر در کشور تحویل شده است که از این تعداد حدود یک میلیون و ۳۵۰ هزار واحد در دولت تدبیر و امید تکمیل و زیرساخت های مورد نیاز آنها تامین شده است.

شهر پرند در ۳۵ کیلومتری غرب تهران و در کنار اتوبان ساوه احداث شده و دارای هفت فاز است که در آینده به ۱۶ فاز گسترش می یابد.

فازهای صفر تا سه شامل املاک سنددار شرکتی یا شخصی‌ساز و فازهای چهار تا ۶ این شهر شامل املاک مسکن مهر می‌شوند.

تورم قیمت مصالح ساختمانی از شرکت عمران پرند تامین ‌شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات