یک هزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان در لرستان بهره‌برداری می‌شود

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی لرستان گفت: یک هزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان مناطق روستایی این استان فردا دوشنبه با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تحویل داده می شود.

زمان مطالعه 2 دقیقه

یک هزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان در لرستان بهره‌برداری می‌شود

مسعود رضایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار است محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه و علیرضا تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فردا ( ۲۰بهمن) برای افتتاح چندین طرح از جمله طرح های بنیاد مسکن لرستان به این استان سفر کنند.

وی تصریح کرد: ۲۳ مهرماه سال گذشته تفاهم نامه ای بین سازمان برنامه و بودجه، استانداری و بنیاد مسکن لرستان مبنی بر مقاوم سازی و نوسازی ۲ هزار واحد مسکن محرومان در مناطق روستایی این استان منعقد شد.

رضایی اظهار داشت: اکنون یک هزار و ۸۶۰ واحد آن آماده افتتاح و قرار است با حضور مسئولان یادشده در استان بهره برداری شود.

وی اعتبارات کمک بلاعوض مسکن محرومان لرستان را ۵۰ میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: تنها هشت میلیارد تومان از این مبلغ جذب نشده و ۸۰ میلیارد تومان تسهیلات واحدهای مسکن محرومان مناطق روستایی به طور کامل جذب شده است.

افتتاح یکصد و شانزدهمین مسکن مقام روستایی لرستان توسط نوبخت

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان همچنین از افتتاح یکصد و شانزدهمین مسکن مقام استان با حضور محمدباقر نوبخت خبر داد و گفت: از مجموع ۱۵۳ هزار واحد مسکن روستایی استان، تاکنون ۱۱۶ هزار واحد مقام و نوسازی شده است.

رضایی تصریح کرد: با بهره برداری از ۱۱۶ هزار واحد مسکونی لرستان از تسهیلات مقاوم سازی، میانگین مقاوم سازی در استان به ۷۲ درصد می رسد که با بهره برداری از ۱۲۱ هزار واحد در دست اقدام، این رقم به ۷۶ درصد افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: میانگین مقام سازی مسکن روستایی در کشور حدود ۴۸ درصد است.

افتتاح دیواره ساحلی پلدختر

وی افزود: دیواره ساحلی شهر پلدختر که در سیل ۹۸ تخریب شده بود با طول ۲ هزار و ۳۰۰ متر، استفاده از سازه بتنی آرمه با پیش بینی حدود یک هزار و ۱۰۰ شمع و با میانگین ارتفاع ۲۷ متر در ۲ مرحله احداث می شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان اظهار داشت: تاکنون برای اجرای این طرح نیز ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است و فاز اول آن فردا بهره برداری خواهد شد.

رضایی ادامه داد: عملیات اجرایی فاز دوم دیواره ساحلی پلدختر، فردا دوشنبه با ۷۰ میلیارد تومان اعتبار آغاز می شود و پیش بینی تکمیل آن یک سال است.

یک هزار و ۸۶۰ واحد مسکن محرومان در لرستان بهره‌برداری می‌شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات