خرید آپارتمان در صادقیه چقدر پول می‌خواهد؟

زمان مطالعه 1 دقیقه

خرید آپارتمان در صادقیه چقدر پول می‌خواهد؟

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ صادقیه یکی از محله‌های غرب تهران است که در منطقه دو واقع شده است. قیمت مسکن در محله صادقیه در بازه متوسط قیمتی قرار دارد و در ۴۵روز اخیر بین ١٨ تا ۶٠میلیون تومان برای هر متر مربع معامله شده است.

یک واحد آپارتمان ١۵۶متری و ٢۶سال ساخت در خیابان شهید حمید اسدی متری٢٣میلیون و ٢٨۴هزار تومان به فروش رفت. همچنین یک واحد ٩٧متری و ٢سال ساخت در خیابان گلناز شمالی متری ٣۵میلیون و ٩٠٨هزار تومان خریداری شد.

قیمت مسکن در صادقیه تهران

واحدی ٢٢۶متری و نوساز در خیابان شهید امیر عباس رحیمی ۵٣میلیون و ٩٧هزار تومان معامله شد که یکی از آپارتمان‌های گران‌قیمت در این منطقه محسوب می‌شود. آپارتمانی ٨۵متری و ٣۴سال ساخت در خیابان دوم متری ٣٩میلیون و ٨٢٣هزار تومان خریداری شد.

یک واحد ۵۵متری و ١۶سال ساخت در خیابان پانزدهم متری ١٩میلیون و ۴۵۴هزار تومان، واحدی ٨٠متری و ١١سال ساخت در خیابان گلناز متری ٣٢میلیون و ۶٣٨هزار تومان، یک آپارتمان ٧۶متری و ٢۴سال ساخت در خیابان اسدی متری ٢۴میلیون و ١٧٩هزار تومان و خانه‌ای ٧٩متری و ١۵سال ساخت در خیابان ١۴متری یاسر متری ٢۵میلیون و ١۵٧هزار تومان معامله شد.

قیمت مسکن برای واحدی ٨۵متری و ١۴سال ساخت در خیابان ارمکان دو متری ٣۵میلیون و ٩۵٢هزار تومان بوده است. همچنین یک واحد ١١٠متری و یک سال ساخت در خیابان هشتم ۴٠میلیون و ۵۴٢هزار تومان در هر متر مربع به فروش رفت.

گران‌ترین واحد معامله‌شده صادقیه در ۴۵روز اخیر مربوط به یک واحد آپارتمان ٢٢٠متری و ۴٠سال ساخت در خیابان خدائی است که این واحد متری ۶٠میلیون تومان و در مجموع ١٣میلیون و ٢٠٠هزار تومان معامله شد.

خرید آپارتمان در صادقیه چقدر پول می‌خواهد؟

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات