روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با همراهی شهروندان تهرانی، مشارکت ارزنده دستگاه‌های اجرایی و تحقق برنامه‌ریزی‌های فنی انجام شده، از شامگاه دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت باز گشت.

زمان مطالعه 1 دقیقه

روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت

به‌گزارش ایسنا، حسین صبوری با قدردانی از همکاری موثر و صبر و همراهی مردم پایتخت، از بازگشت روشنایی شبانه به تمامی معابر و بوستان‌های پایتخت خبر داد و گفت: با روند تغییر مصرف انرژی در حوزه تهران بزرگ، منجر به کاهش محدودیت‌های پیش آمده در تامین انرژی این کلان شهر شده است.

وی افزود: بر همین اساس از آغاز غروب خورشید روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه، تمامی معابر بزرگراهی و بوستان‌های پایتخت که پیش از این به دلیل محدودیت‌های بخش تولید، از مدار مصرف خارج شده و یا مشمول تعدیل روشنایی شده بودند، همچون گذشته روشن خواهند شد.

طبق اعلام وزارت نیرو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن عذرخواهی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اجرای طرح مزبور برای برخی از ساکنان پایتخت پیش آمده باشد از استانداری تهران، فرمانداری تهران و شمیرانات، شهرداری تهران، نیروی انتظامی و پلیس راهور به دلیل همراهی در اجرای این طرح و کمک به جلوگیری از خاموشی چراغ منازل هموطنان تهرانی، قدردانی کرد و از مشترکان برق پایتخت خواست تا با تداوم همکاری خود در مدیریت مصرف انرژی به حفظ شرایط پایدار به دست آمده کمک کنند.

روشنایی شبانه به بزرگراه‌ها و بوستان‌های پایتخت بازگشت

دیدگاه ها 3 نظر

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
  2. کاربر ناشناس

    چه همکاری؟ باید بیان شفاف توضیح بدن که توی این مدت تقریبا یک ماهه چقدر با این طرحشون که بدون اعلام عمومی بوده در مصرف برق صرفه جویی شده و اگر نشده این همه برق کجا رفته؟

  3. کاربر ناشناس

    این خبر حقیقت نداره، هنوز در خیلی از مناطق تهران روشنایی در خیابان ها و بزرگراه ها وجود نداره

  4. کاربر ناشناس

    مشخص نیست که منظورشون تمام بزرگراه ها بوده و یا اینکه فقط تعداد محدودی از اون ها. شهر لواسان و بلوار اصلیش که بلوار امام خمینی باشه اصلا روشنایی نداره و فقط در بعضی از قسمت ها یکی یا دوتا چراغ روشنه. جاده کمربندی و جاده گردنه قوچک هم فقط قسمت بالایی و میدان روشنایی داره. بزرگراه صدر هم فقط قسمت هایی روشنایی داره. مسیر های دیگ هم تقریبا به صورت منطقه ای روشنایی دارند و در بیشتر قسمت ها و یا ساعات مشخص بدون روشنایی هستند

برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات