مشکل مسکن مددجویان خوزستان تا ۲ سال آینده برطرف می‌شود

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: مشکل مسکن مددجویان خوزستان در صورت تامین زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی تا ۲ سال آینده برطرف می‌شود

زمان مطالعه 2 دقیقه

مشکل مسکن مددجویان خوزستان تا ۲ سال آینده برطرف می‌شود

به گزارش ایرنا احمدرضا دالوند روز دوشنبه در سفر به خوزستان و بازدید از روند تکمیل منازل مددجویان این کمیته در استان بیان کرد: در سفر مشترکی که همراه سید حسین میرشفیع مشاور وزیر راه و شهرسازی به خوزستان داشتیم، درخصوص واگذاری زمین به کمیته امداد امام خمینی(ره)خوزستان برای احداث مسکن مددجویی در شهرستان‌های این استان تفاهم خوبی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان با شتاب و کیفیت مناسبی پیش می‌رود افزود: همچنین در نشست مشترکی تمامی مسایل و کمبودهای شهرستان‌های خوزستان در این زمینه مطرح شد و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی این وعده را دادند که در سال آینده در زمینه تامین زمین به عنوان یکی از معضلات مددجویان، نهایت همکاری را با کمیته امداد داشته باشند.

دالوند بیان کرد: اگر این اقدامات به خوبی و به موقع انجام شود در مدت زمان ۲ سال می‌توانیم تمام نیازهای مسکن شهری مددجویان استان خوزستان را برطرف کنیم.

مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی(ره) ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته، این منازل مسکونی یا با حداقل قیمت و یا به صورت رایگان در اختیار مددجویان قرار می‌گیرد؛ خدمات عمرانی ارایه شده در خوزستان شامل ساخت و تعمیرات منازل، احداث حمام و سرویس بهداشتی و لوله‌کشی گاز مربوط است.

وی بیان کرد: در بحث مسکن شهری و روستایی افق روشنی را برای خوزستان ترسیم کرده‌ایم و مناطق محروم ، مرزی و ایتام برای تامین مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره)در اولویت است؛ برای کمک به خانواده‌های زیر حمایت، هزینه انشعاب آب، برق، گاز و پروانه مسکن شهری مددجویان رایگان خواهد بود.

وی افزود: در بحث سیل و آبگرفتگی نیز با مدیریت مناسب مسوولان خوزستان و تلاش همکاران، پروژه‌هایی که در زمینه تعمیر، نوسازی و بازسازی مسکن مددجویان بود،در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه رسیده و در اختیار مددجویان قرار گرفت.

پیش از این نیز در چهارم بهمن امسال سید مرتضی بختیاری در حاشیه امضای تفاهم نامه ساخت مشترک ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان و نیازمندان روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر ، از کمک ۷۳۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به کمیته امداد برای کمک و رفع مشکلات نیازمندان زیرپوشش این نهاد خبر داده بود.

همچنین در شهریور امسال ۸۰ واحد مسکونی ایتام روستایی خوزستان با مشارکت ۲ موسسه خیریه از تهران و خرمشهر و کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان با اعتباری بالغ بر ۵۱ میلیارد ریال به خانواده‌های زیرپوشش تحویل داده شد.

مشکل مسکن مددجویان خوزستان تا ۲ سال آینده برطرف می‌شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات