آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در استان مرکزی

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور گفت: عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی در دو شهر امیرکبیر و مهاجران استان مرکزی آغاز شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در استان مرکزی

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله طاهرخانی عصر چهارشنبه در سفر به استان مرکزی و در حاشیه آئین کلنگ‌زنی پروژه ۵۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن در دو شهر مهاجران و امیرکبیر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز پروژه‌های متعددی که به ارتقای کیفیت زندگی در شهر امیرکبیر کمک می‌کند، همچون مجموعه ورزشی، استخر، آتش نشانی افتتاح شد، و پروژه‌های استراتژیکی نیز کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: ظرفیت گسترده‌ای برای سکونت در شهر جدید امیر کبیر استان مرکزی نظر گرفته شده و امیدواریم که شهر امیرکبیر ظرفیت خوبی برای جبران کمبودهای سکونتی و تأمین مسکن شهر اراک و تعادل بخشی به بازار مسکن در این کلانشهر داشته باشد.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: شهر جدید امیرکبیر اراک از شهرهای نو تأسیس کشور است و با در نظر گرفتن شاخص‌های خدمات شهری ظرفیت خوبی برای سکونت و سرریز جمعیت اراک دارد.

وی بیان کرد: مهاجران نیز از جمله شهرهای جدید کشور است که ویژگی‌های ممتازی دارد.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، پروژه مسکن مهر در استان مرکزی بسته شده ولی این روند در برخی از شهرهای جدید کشور هنوز ادامه دارد و امید است هرچه زودتر به اتمام برسد.

آغاز عملیات اجرایی ۵۰۰ واحد طرح ملی مسکن در استان مرکزی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات