کارگران ۴۰ درصد از متقاضیان اقدام ملی مسکن درجامعه هدف وزارت کار هستند

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۴۰ درصد متقاضیان ثبت‌نامی واجد شرایط جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور در طرح اقدام ملی مسکن را کارگران تشکیل می‌دهند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

کارگران ۴۰ درصد از متقاضیان اقدام ملی مسکن درجامعه هدف وزارت کار هستند

به گزارش ایرنا، ابراهیم صادقی‌فر روز چهارشنبه در نشست شورای مسکن استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری ابراز داشت: از مجموع ۸۵۰ هزار نفر ثبت‌نام کننده واجد شرایط در طرح اقدام ملی مسکن‌ از جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور، ۳۵۸ هزار نفر از جامعه کارگری هستند.

وی بیان کرد: ساخت خانه برای جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور در قالب طرح اقدام ملی مسکن بر اساس امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با وزارت راه و شهرسازی در نیم سال دوم سال گذشته کلید خورد.

وی ادامه داد: براساس اطلاعات جمع‌آوری شده یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۵۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

صادقی‌فر تصریح کرد: دولت برای کمک به جامعه هدف، جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور تسهیلات و کمک‌هایی را در طرح اقدام مسکن ملی در نظر گرفته که در مرحله نهایی شدن است و به زودی اعلام می‌شود.

وی اظهار داشت: هایپرمارکت مصالح ساختمانی به منظور کاهش پرداختی و کمک به اقتصاد متقاضی در ساخت خانه در طرح اقدام ملی مسکن از جمله راهکارهای حمایتی برنامه‌ریزی شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه کارگری، بازنشستگی و مستمری‌بگیر کشور در قالب طرح اقدام ملی مسکن ساخته می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به منظور شرکت در شورای مسکن استان سمنان، افتتاح سالن ورزشی چندمنظوره در ایوانکی گرمسار و شرکت در چند جلسه داخلی حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان به سمنان سفر کرد.

شهریور سال ٩٨ طرح اقدام ملی مسکن با حضور رییس جمهوری کلنگ زنی شد و اولین واحدها به تعداد ۱۱ هزار و ۵۶۰ واحد در روز یکم آبان ماه ۱۳۹۹ به دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.

این پروژه از طریق آورده متقاضیان و ۱۰۰ میلیون تومان وام بانکی با نرخ سود ۱۸ درصد ساخته می‌شود. آورده متقاضیان در مرحله اول حدود ۴۰ میلیون تومان است.

کارگران ۴۰ درصد از متقاضیان اقدام ملی مسکن درجامعه هدف وزارت کار هستند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات