قیمت جدید آپارتمان در کیش

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت جدید آپارتمان در کیش

اقتصاد آنلاین - سیده زهرا محمودی؛ کیش، جزیره‌ای بسیار پیشرفته از نظر شهرسازی است. قبل از بیان قیمت مسکن در این منطقه، باید گفت که مناطق مسکونی کیش در سه دسته است: شهرک‌ها، برج‌های مسکونی و مجتمع‌های مسکونی. به گفته یک کارشناس مشاور املاک در کیش، این جزیره دو شهرک دارد: شهرک صدف و شهرک نوبنیاد که قیمت مسکن در شهرک صدف بالاتر از نوبنیاد است. لازم به ذکر است شهرک نوبنیاد با نام‌های دیگری چون شهرک صفین، میرمهنا و عرب‌ها هم شناخته می‌شود.

این کارشناس مشاور املاک در ادامه افزود: قیمت مسکن در شهرک صدف از متری 24میلیون تومان شروع می‌شود و تا متری 40میلیون تومان نیز می‌رسد. همچنین برای خرید مسکن در شهرک نوبنیاد باید بین 18 تا 28میلیون تومان هزینه کرد که متراژ واحدها در این شهرک به طور کل پایین‌تر از سایر مناطق مسکونی جزیره کیش است.

قیمت آپارتمان در کیش

وی در خصوص خرید برج در جزیره کیش گفت: برج‌های مسکونی کیش از متری 50میلیون تومان شروع شده و این رقم در برج‌های لوکس به متری 250میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید خانه در جزیره کیش حداقل یک میلیارد تومان سرمایه مورد نیاز است و برای حداکثر قیمت نمی‌‌توان رقم دقیقی مشخص کرد؛ اما گران‌ترین واحدها متعلق به برج‌هاست که در متراژ بالا قیمت‌های عجیب و نجومی دارد.

این کارشناس مشاور املاک در خصوص فایل‌های موجود خرید و فروش مسکن گفت: یک واحد 165متری در شهرک صدف متری 45میلیون تومان و یک واحد 109متری در برج سایه متری 55میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین مالک یک واحد آپارتمان 85متری در مجتمع یاسین قیمت واحد را متری 29میلیون تومان اعلام کرده است.

وی ادامه داد: یک واحد 150متری در شهرک صدف متری 26میلیون تومان قیمت گذاشته شده است. قیمت پیشنهادی برای یک واحد 98متری در فاز یک نوبنیاد متری 23میلیون تومان است. یک واحد آپارتمان 94متری در کوی مهندسان متری 42میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

این کارشناس همچنین اظهار داشت: یک واحد 72متری در فاز دو صدف متری 23میلیون و 600هزار تومان و یک واحد 50متری در فاز سه صدف متری 28میلیون تومان است.

وی در پایان تصریح کرد: شیوع کرونا سبب شد دو الی سه ماه خرید و فروش مسکن در این منطقه تقریبا تعطیل شود. اما پس از رفع محدودیت‌ها، قیمت مسکن در کیش با افزایش زیادی روبه رو شد و قیمت‌ها به شدت بالا رفت.

قیمت جدید آپارتمان در کیش

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات