تداوم سیر نزولی قیمت در بازار مسکن/ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی در بودجه ۱۴۰۰

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی سیر نزولی قیمت مسکن را ادامه دار دانست و بر ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بودجه ۱۴۰۰ تاکید کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

تداوم سیر نزولی قیمت در بازار مسکن/ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی در بودجه ۱۴۰۰

علی‌اصغر خانی عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، به کاهش قیمت‌ مسکن در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: قیمت خودرو و مسکن در دو سال گذشته افزایش غیر منطقی، نا عادلانه و غیر تخصصی داشته است؛ قیمت مسکن همواره طی سال‌های گذشته افزایش پیدا می‌کرد در حالی که طی دو سال اخیر رشد جهشی و سریعی را در این بخش شاهد بودیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح‌های جهش تولید و تامین مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی در مجلس تصویب شده و دولت موظف به اجرای آن است، افزود: لزوم تامین زمین ارزان و افزایش تسهیلات ساخت و خرید مسکن از جمله مواردی است که مجلس یازدهم به ویژه کمیسیون عمران با جدیت مورد پیگیری قرار داده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیر نزولی قیمت مسکن ادامه دار خواهد بود، عنوان کرد: در حال حاضر وام ارائه شده برای مسکن به اندازه خرید چندمتر خانه در تهران بوده که به هیچ عنوان قابل توجیه نیست.

ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بودجه 1400

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت در لایحه بود جه 1400 برای بخش عمرانی 104 هزا میلیارد تومان در نظر گرفته که به هیچ عنوان کافی نیست، از این رو نمایندگان در کمیسیون تلفیق بودجه در حال تلاش برای افزایش اعتبارات عمرانی و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در بودجه 1400 هستند که در صورت تحقق، سیر نزولی قیمت مسکن تا پایان سال در سراسر کشور ادامه خواهد داشت./

تداوم سیر نزولی قیمت در بازار مسکن/ضرورت افزایش اعتبارات عمرانی در بودجه ۱۴۰۰

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات