681 پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد

زمان مطالعه 1 دقیقه

681 پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد

روناک بابایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: آمار پروانه و گواهی های صادره شش ماهه نخست سال جاری را اعلام نمود.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج عنوان کرد: براساس ضوابط و قوانین، شهروندان قبل از هرگونه ساخت و سازی باید نسبت به اخذ مجوز و صدور پروانه ساختمانی از شهرداری ها اقدام کنند.

بابایی تصریح کرد: صدور پروانه ساختمانی، مهمترین وسیله اجرای ضوابط، منطقه بندی و تعیین نحوه استفاده از اراضی و ساختمان ها است.

وی از صدور 681 پروانه ساختمانی در مناطق سه گانه و نواحی منفصل طی شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: بیشترین تعداد پروانه های صادره مربوط به شهرداری منطقه سه با 225 پروانه و در نواحی منفصل شهری نایسر و ننله نیز پروانه ای صادر نشده است.

وی خاطرنشان کرد: 291 مورد پروانه ساختمانی، 202 مورد تخریب و نوسازی، 98 فقره تغییر نقشه، 31 مورد تمدید پروانه، 26 مورد اضافه اشکوب، 22 فقره تعمیرات، 6 فقره تغییرات، 3 مورد تبدیل، حصارکشی یک مورد و دیوارکشی یک مورد از جمله موارد صدور پروانه ساختمانی بوده است.

بابایی در ادامه تعداد گواهی های صادره در این بازه زمانی را 2 هزار و 442 مورد اعلام کرد و افزود: از این تعداد؛ یک هزار و 585 مورد مربوط به پاسخ استعلام، 630 مورد عدم خلاف، 223 مورد پایان عملیات ساختمانی، بلامانع شهرسازی 2 مورد، بلامانع ناحیه یک مورد و یک مورد نیز به پایانکار آپارتمانی اختصاص داشته است.

681 پروانه ساختمانی در سنندج صادر شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات