بررسی اعتبارات حوزه عمران در لایحه بودجه ۱۴۰۰/تلاش نمایندگان برای تمدید مصوبه تأمین قیر رایگان در سا

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: اعضای این کمیسیون به دنبال تمدید موضوع تأمین قیر رایگان در لایحه بودجه ۱۴۰۰ هستند، از این رو قرار است که پیشنهاد مذکور تا روز شنبه نهایی شده و به کمیسیون تلفیق ارسال شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

بررسی اعتبارات حوزه عمران در لایحه بودجه ۱۴۰۰/تلاش نمایندگان برای تمدید مصوبه تأمین قیر رایگان در سا

سید البرز حسینی درگفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست کمیسیون عمران مجلس، گفت: در این نشست، برخی از بندها و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه ۱۴۰۰ کل کشور به این کمیسیون مورد بحث و رسیدگی قرار گرفت. در نشست مذکور، تبصره 14 لایحه بودجه بررسی شد، یکی از محورهای این تبصره، موضوع سهم 14/5 درصدی وزارت نفت از محل درآمدهای حاصل از فروش نفت و فرآورده های نفتی برای اورهال کردن پالایشگاه ها و امور جاری وزارتخانه است، در نشست امروز اعضای کمیسیون این پیشنهاد را مطرح کردند که سهم وزارتخانه در این حوزه به 11 درصد کاهش یافته و مابه تفاوت 3/5 درصدی برای اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین بر اساس بند (ه) تبصره 16لایحه بودجه 1400، بانک مرکزی مکلف شد که اعتباری حدود 3 هزار میلیارد ریال را از طریق بانک های عامل در جهت پرداخت ودیعه مسکن به خانوارهای دارای سه فرزند و بالاتر در نظر بگیرد. در بند (و) این تبصره نیز بانک مرکزی مکلف به پرداخت تسهیلات ازدواج و خرید مسکن به کارکنان و بازنشستگان ناجا با اعتباری حدود 5 هزار میلیارد ریال شد.

حسینی افزود: همچنین قرار است که اعتباری حدود 40 هزار میلیارد ریال برای پرداخت تسهیلات 20 میلیون تومانی قرض الحسنه، تسهیلات 50 میلیون تومانی ازدواج و تسهیلات 30 میلیون تومانی ودیعه مسکن به کارکنان ارتش، سپاه پاسداران، وزارت دفاع و پرسنل نیروهای مسلح در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اعضای کمیسیون عمران مجلس به دنبال تمدید موضوع تأمین قیر رایگان در لایحه بودجه 1400 هستند، از این رو قرار است که پیشنهاد مذکور تا روز شنبه نهایی شده و به کمیسیون تلفیق ارسال شود./

بررسی اعتبارات حوزه عمران در لایحه بودجه ۱۴۰۰/تلاش نمایندگان برای تمدید مصوبه تأمین قیر رایگان در سا

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات