تفاهم‌نامه احداث یک‌هزار و ۲۰۰ مسکن ایثارگران هرمزگان امضا شد

تفاهم‌نامه تامین زمین احداث یک‌هزار و ۲۰۰ مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های شاهد و ایثارگر هرمزگان عصرشنبه بین استاندار و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضا رسید.

زمان مطالعه 2 دقیقه

تفاهم‌نامه احداث یک‌هزار و ۲۰۰ مسکن ایثارگران هرمزگان امضا شد

استاندار هرمزگان در این مراسم اظهارداشت: با انعقاد تفاهم‌نامه و اختصاص زمین برای ساخت مسکن ایثارگران، مشکل تامین مسکن تمامی ایثارگران هرمزگان رفع خواهد شد.

فریدون همتی افزود: استان هرمزگان از ظرفیت‌های متنوع و بزرگی بهره مند است و اقدامات خوبی نیز در راستای افزایش منابع درآمدی برای خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران انجام شده است.

وی ادامه داد: دولت در زمینه توانمندسازی خانواده های شهدا و ایثارگر از همه ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد و این آمادگی وجود دارد با تشکیل تعاونی و اعطای تسهیلات، زمینه ورود ایثارگران به بخش کشاورزی که جزء مشاغل کلیدی است فراهم شود.

استاندارهرمزگان گفت: تبدیل فرزندان خانواده‌های شاهد به نیروهای ماهر و فنی، امکان بهره‌گیری از توانمندی این نیروها را در صنایع استان سرعت‌می‌بخشد و در همین راستا اقدامات مطلوبی از سوی بنیاد شهید صورت گرفته است.

همتی، حفظ کرامت خانواده‌های ایثارگر را وظیفه مسوولان دانست و بیان داشت: به عنوان متولیان دولت در هرمزگان از هیچ مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر خود به استان هرمزگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای بندرعباس با حضور در منزل "جانباز ۷۰ درصد حسین آتشبار، خانواده مرحوم حاج امان الله ماندگاری از آزادگان دوران دفاع مقدس و مدیرکل سابق حج و زیارت هرمزگان و همچنین مادر شهیدان با فاطمه بینوایان مادر شهیدان اسحق و گنجعلی دارا" با آنان دیدار و گفتگو کرد.

تفاهم نامه تامین زمین مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی استان هرمزگان در سالن جلسات استانداری از دیگر برنامه های سفر یکروزه اوحدی به این استان بود.

استان هرمزگان دارای یک‌هزار و ۵۰۰ شهید، ۲ هزار و ۸۶۱ جانباز و ۳۴۱ آزاده است که از این تعداد یک‎هزارو ۷۶۵ جانباز، ۶۱۰ شهید و ۱۷۶ آزاده مربوط به شهرستان بندرعباس می باشد.

این استان در مجموع دارای یکهزارو ۱۸۲ مادر شهید و یک‌هزار و ۱۲۶ نفر پدر شهید است.

۲ هزار و ۳۱۰ نفر از والدین شهدا مربوط به استان هرمزگان هستند که از این تعداد یک‌هزار و ۴۹۶ نفر آنها تا شهریور امسال فوت شدند.

تفاهم‌نامه احداث یک‌هزار و ۲۰۰ مسکن ایثارگران هرمزگان امضا شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات