خرده مالکان در تعدیل پروانه چاه‌های آب متضرر می‌شوند

نماینده مردم ساوه و زرندیه، گفت: در حال حاضر چاه‌هایی در بخش مرکزی وجود دارد که ۳۰۰ خانوار از آن ارتزاق می‌کنند، بنابراین نباید در تعدیل پروانه چاه‌های آب، خرده مالکان متضرر شوند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

خرده مالکان در تعدیل پروانه چاه‌های آب متضرر می‌شوند

محمد سبزی عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص نظارت میدانی کمیسیون کشاورزی مجلس از شهرستان‌های ساوه و زرندیه، گفت: در نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی از دو شهرستان ساوه و زرندیه مشکلات و پیشنهادات حوزه کشاورزی، دامپروری و منابع طبیعی مطرح شد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: بر اساس قول مساعد رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای طی روزهای آینده نشستی به منظور پیگیری مصوبات و بررسی مشکلات مطرح شده در نظارت میدانی از شهرستان‌های ساوه و زرندیه با حضور وزیران جهاد کشاورزی و نیرو، استاندار استان مرکزی و مدیران استانی مربوطه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نظارت میدانی اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست از دو شهرستان ساوه و زرندیه دستاوردهای بسیار خوبی به همراه دارد، ادامه داد: شهرستان‌های ساوه و زرندیه علی رغم اینکه در مجاورت پایتخت و فرودگاه بین المللی امام‌ خمینی(ره) قرار گرفته‌اند و ظرفیت مناسبی در حوزه کشاورزی، دامداری و کشت محصولات گلخانه‌ای دارند نتوانسته اند از این فرصت استفاده کنند.

سبزی با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی از روستاهای بخش خرقان و بخش مرکزی آب های روان بسیار زیادی دارند که می‌توان از این ظرفیت بزرگ به منظور اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان داری استفاده کرد، تصریح کرد: با اجرای طرح‌های آبخوان داری و آبخیزداری بسیاری از مشکلات آنها برطرف می‌شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کشاورزان بخش مرکزی در خصوص تعدیل پروانه چاه‌ها مشکلات بسیار زیادی دارند و نباید برای همه یک نسخه واحد در نظر گرفته شود، عنوان کرد: در حال حاضر چاه‌هایی در بخش مرکزی وجود دارد که 300 خانوار از آن ارتزاق می‌کنند، نباید در تعدیل پروانه چاه‌های آب خرده مالکان متضرر شوند./

خرده مالکان در تعدیل پروانه چاه‌های آب متضرر می‌شوند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات