5500 پرونده مالیاتی برای خانه های خالی استان تهران تشکیل شد

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از تشکیل 5 هزار و 500 پرونده مالیاتی خانه های خالی ارسالی از طرف وزارت راه و شهرسازی و الزام مالکان جهت عرضه ملک به بازار مسکن خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

5500 پرونده مالیاتی برای خانه های خالی استان تهران تشکیل شد

حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در راستای شناسایی واحدهای مسکونی خالی از سکنه و الزام مالکان جهت عرضه ملک خود به بازار مسکن و همچنین تکمیل سامانه املاک و اسکان مطابق با مواد قانونی 54 و 169 مکرر مالیات های مستقیم، سلسله جلسات فی مابین سازمان امور مالیاتی مناطق شرق و جنوب استان تهران و شهر تهران با حضور نمایندگانی از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، اداره کل امور مالیاتی استان و مودیان مالیاتی در هفت ماهه سال جاری تشکیل شد تا موارد مربوط به دادرسی های مالیاتی مساکن خالی بررسی شود.

وی افزود: تاکنون جمعاً برای 5500 مورد اطلاعات ارسالی از طرف وزارت راه و شهرسازی پرونده مالیاتی تشکیل شده و برای 3000 مودی برگه دعوت و تعیین وقت جهت حضور در جلسه هیئت حل اختلاف صادر شده است.

جنتی همچنین از صدور 1800 رأی بدوی و 80 مورد پرونده مالیاتی رفع تعرض، 107 مورد قرار کارشناسی و رسیدگی 52 مورد رأی تعدیل خبر داد.

وی تصریح کرد: به لحاظ افزایش مراجعات مردمی جهت اخذ وام ودیعه مسکن و انجام استعلامات مربوطه از این اداره کل، شهروندان و متقاضیان ابتدا می بایست در سامانه املاک و اسکان اقدام به خود اظهاری ملک تحت اقامت خود کرده و سپس در صورت نیاز به این اداره کل مراجعه کنند.

5500 پرونده مالیاتی برای خانه های خالی استان تهران تشکیل شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات