رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی رامشیر

رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر از رفع تصرف و خلع ید اراضی ملی به متراژ حدود یک هزار مترمربع این شهرستان به ارزش 70 میلیارد ریال خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی رامشیر

موسی ریحانی فرد با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مبارزه با پدیده زمین خواری و فرهنگ سازی در این حوزه، اظهار کرد: طی گشت زنی های نیروهای یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن شهرستان رامشیر، مشاهده شده بود که شخصی اراضی ملی به مساحت یک هزار مترمربع که ارزش تقریبی آن مبلغ 70 میلیارد ریال بوده را به تصرف خود درآورده است که با اقدام به موقع نیروهای یگان حفاظت، اراضی ملی از تصرف خارج و به اداره کل راه و شهرسازی بازگردانده شد.

وی با اشاره به نقش مهم گزارش های مردمی در جلوگیری از تصرفات اراضی دولتی، تاکید کرد: گشت حفاظت اراضی اداره راه و شهرسازی رامشیر، به صورت مستمر مشغول بازدید از حوزه استحفاظی است و با هرگونه تصرف اراضی ملی به شدت برخورد می کند.

رییس اداره راه و شهرسازی رامشیر یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری، با سامانه تلفن گویای 1656 تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی واقع در شهرستان رامشیر اعلام کنند.

رفع تصرف یک هزار مترمربع از اراضی ملی رامشیر

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات