آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آماده سازی حدود 50 هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در نقاط شهری و شهرک ها به استعداد بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از آماده سازی حدود 50 هزار هکتار از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در نقاط شهری و شهرک ها به استعداد بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی خبر داد و گفت: شهرک سازی یکی از سیاست های مهم توسعه شهری در دولت سیزدهم بود که می تواند نتایج و آثار مثبتی در تأمین مسکن افراد فاقد مسکن در کشور داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در سه سال گذشته مکان یابی و امکان سنجی 45 شهرک با هماهنگی و همکاری ادارات کل راه و شهرسازی در استان ها آغاز شده است؛ همچنین 21 شهرک مسکونی در شورای عالی شهرسازی و معماری تصویب شده و مطالعات طرح جامع آنها توسط مشاور آغاز شده است.

وی تصریح کرد: توسعه شهرک سازی با توجه به کمبود زمین و برخی محدودیت های قانونی جهت الحاق اراضی در مجاورت شهرها به ویژه در کلان شهرها و مراکز استان ها، یکی از سیاست های راهبردی وزارت راه و شهرسازی بود که پیگیری های انجام شده در این خصوص به سازمان ملی زمین و مسکن واگذار شده و از سوی شورای عالی شهرسازی و معماری ایران نیز به تصویب رسیده است.

آماده سازی اراضی بیش از یک میلیون و 590 هزار واحد مسکونی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات