بهره برداری از 840 پروژه در بافت های فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: در دولت سیزدهم 300 هزار واحد پروانه نوسازی مسکونی در بافت های هدف بازآفرینی شهری صادر شد و 840 پروژه زیربنایی و روبنایی در این بافت ها به اتمام رسیده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

بهره برداری از 840 پروژه در بافت های فرسوده

محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، گفت: در دولت سیزدهم در حوزه محرومیت زدایی و تأمین خدمات زیربنایی و روبنایی بیش از 3 هزار کیلومتر معابر خاکی محلات کمتر برخوردار سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده در 530 شهر با تأمین قیر رایگان آسفالت شد. همچنین 840 پروژه روبنایی شامل پروژه های آموزشی، درمانی، ورزشی، انتظامی، فرهنگی و مذهبی و پروژه زیربنایی شامل اصلاح و توسعه شبکه های آب و فاضلاب و برق و بهسازی معابر و غیره از مجموع یک هزار و 245 پروژه در دست اقدام به اتمام رسید و مورد بهره برداری قرار گرفت.

آئینی ادامه داد: توانمندسازی و آموزش های شغلی 3 هزار و 772 نفر از ساکنان محلات کمتر برخوردار و 20 هزار و 207 نفر از مدیران شهری از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بیان اقدامات شرکت بازآفرینی شهری ایران در دولت سیزدهم در بخش نوسازی مسکن، گفت: با بهره گیری از بسته های تشویقی شهرسازی، مالی، اداری و تسهیل مجوزها، بیش از 100 هزار بنای فرسوده و لرزان برچیده شد. همچنین صدور پروانه نوسازی برای حدود 300 هزار واحد مسکونی و اتمام و بهره برداری از 104 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده و صدور سالانه 96 هزار پروانه نوسازی در بافت های فرسوده از جمله اقداماتی است که در این حوزه به ثمر نشست.

بهره برداری از 840 پروژه در بافت های فرسوده

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات