1749 واحد مسکونی در خوزستان افتتاح شد

یک هزار و 749 واحد مسکونی امروز با حضور ویدئو کنفرانسی محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری در شهرهای خوزستان به بهره برداری رسید.

زمان مطالعه 1 دقیقه

1749 واحد مسکونی در خوزستان افتتاح شد

میثم آذرسا پیش از ظهر امروز چهارشنبه در این مراسم بیان کرد: از یک هزار و 749 واحد افتتاح شده در استان، 952 واحد مربوط به مسکن مهر، 553 واحد در بخش بازآفرینی شهری، 200 واحد مربوط به طرح نهضت ملی (خودمالک) و 44 واحد در بخش اراضی دولتی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: اکنون 15 هزار و 500 واحد مسکن ملی در استان در حال ساخت است که به مرور و با تکمیل زیرساخت ها در یک برنامه زمانبندی شده تحویل متقاضیان می شود.

وی گفت: با توجه به تأمین زمین مناسب در استان، فرآیند انتخاب سازنده و واگذاری زمین به متقاضیان بعد از مراحل حقوقی انجام خواهد شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در سال جاری بخش دیگری از واحدهای طرح نهضت ملی مسکن در استان تکمیل و همچنین کار ساخت بخشی از آنها آغاز می شود.

صبح امروز 66 هزار و 791 واحد طرح ملی مسکن در کشور با حضور سرپرست ریاست جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح شد. بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته باید 280 هزار واحد مسکن ملی ظرف مدت چهار سال در خوزستان ساخته شود.

1749 واحد مسکونی در خوزستان افتتاح شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات