وزارت راه و شهرسازی زمین را با هزینه صفر در اختیار مردم قرار داده است

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: وزارت راه و شهرسازی زمین را با هزینه صفر در اختیار مردم قرار داده است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وزارت راه و شهرسازی زمین را با هزینه صفر در اختیار مردم قرار داده است

هادی عباسی امروز (سوم تیرماه) در مراسم افتتاح 3191 واحد نهضت ملی مسکن و آغاز عملیات اجرایی 10348 واحد نهضت ملی مسکن و واگذاری 1000 قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن در لرستان، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی زمین را با هزینه صفر در اختیار مردم قرار داده است و سودی هم دریافت نمی کند و مسکن با قیمت تمام شده در اختیار متقاضیان قرار داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: نرخ تسهیلات 23 درصد بود که با پیگیری وزیر راه و شهرسازی به 18 درصد کاهش یافت و اقساط نیز حدود 12 میلیون تومان در دو سال نخست تعیین شده بود که به پنج میلیون و 900 هزار تومان کاهش یافت و این رقم در سال سوم افزایش پیدا می کند که بانک باید آن را اجرا کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: باید پایان کار اخذ شود تا وام با ضمانت یک ضامن وام را پرداخت کند و قیمت نهایی و تمام شده، با هیاتی از وزارتخانه، استانداری، راه و شهرسازی، تشکیل می شود تا ظرف یک هفته اگر تأخیر تحویل غیرمجاز باشد، از مطالبات پیمانکار تعیین تکلیف شود.

عباسی بیان کرد: بر اساس قانون مجلس شورای اسلامی مالیات بر ارزش افزوده به خرید مصالح تعلق می گیرد و مالیات بر عملکرد هر واحد برای پیمانکار 300 هزار تومان است.

وی ادامه داد: پیمانکار متعهد است تا یک سال هر نقصی در پروژه ایجاد شد، برطرف کند چون سپرده حسن این تعهدات را نزد راه و شهرسازی داشته و تا انجام ندهد، پرداخت نمی شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تا یک ماه باید استاندارد تمام آسانسورها اخذ شود و دهک های یک تا چهار و مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی وام قرض الحسنه برای آورده آن ها در نظر گرفته شده است.

وزارت راه و شهرسازی زمین را با هزینه صفر در اختیار مردم قرار داده است

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات