جدیدترین فایل‌های ارائه شده مسکن / افزایش چشمگیر قیمت مسکن

زمان مطالعه 1 دقیقه

جدیدترین فایل‌های ارائه شده مسکن / افزایش چشمگیر قیمت مسکن

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی میدانی فایل‌های عرضه شده به بازار برای خرید و فروش نشان می‌دهد: تعداد آپارتمان‌هایی که بسیار متفاوت از میانگین قیمت منطقه به بازار معرفی می‌شوند، کاهش پیدا کرده است.

فایل‌های عرضه شده به بازار مسکن از نگاه مشاوران املاک به لحاظ قیمت پیشنهادی در سه گروه دسته‌بندی می‌شوند.

گروه اول آپارتمان‌هایی هستند که به لحاظ قیمت پیشنهادی در محدوده قیمت‌های متعارف منطقه با آپارتمان‌های مشابه شناخته می‌شوند. گروه دوم، آپارتمان‌هایی هستند که کمتر از میانگین قیمت متعارف منطقه به خریدار پیشنهاد می‌شوند و عموما به‌عنوان فایل‌های سبز اصطلاحا شناخته می‌شوند و نهایتا گروه آخر که بیشتر از میانگین قیمت متعارف منطقه و بسیار متفاوت از آپارتمان‌های مشابه از سوی مالکان قیمت‌گذاری می‌شوند و به‌ عنوان فایل‌های قرمزپوش بازار معروف شده‌اند.

روز گذشته بررسی فایل‌های عرضه شده در بازار مسکن نشان می‌دهد حجم فایل‌های قرمزپوش کاهش پیدا کرده است و به نظر می‌رسد بخش‌عمده‌ای از فایل‌های با میانگین قیمت منطقه و آپارتمان‌های مشابه به لحاظ قیمتی هماهنگی دارند.

البته به گفته مشاوران املاک، نکته مهم آن است که تحت تاثیر نوسانات ماه‌های اخیر بازار مسکن، میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در شهر تهران افزایش قابل‌توجهی داشته و از سوی دیگر برای برخی از مالکان این واقعیت مهم آشکار شده که امکان افزایش قیمت مسکن همچون سایر بازارها در یک بازه زمانی کوتاه و بدون توجه به قدرت خرید خانوارها وجود ندارد.

جدیدترین فایل‌های ارائه شده مسکن / افزایش چشمگیر قیمت مسکن

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات