اخبار پر مخاطب
اخبار با بیشترین بازدید در هفته گذشته

مزایده 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از برگزاری مزایده بزرگ 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای استان خوزستان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن و با شرایط ویژه خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

مزایده 135 قطعه زمین  تجاری  و مسکونی در شهرهای خوزستان

مسعود بیات منش اظهار کرد: 135 قطعه زمین با کاربری تجاری و مسکونی در شهرهای آغاجاری، اهواز، امیدیه، بندر امام خمینی (ره)، بهبهان، باغملک، سوسنگرد و شوشتر از طریق مزایده عمومی و با شرایط نقد و اقساط به فروش می رسد.

وی افزود: این مزایده با شرایط ویژه و استثنایی برگزار می شود و به این صورت که برنده مزایده، 30 درصد از کل مبلغ را به صورت نقدی باید پرداخت کند و مابقی را در دو قسط و طی 6 ماه (هر سه ماه یک قسط) پرداخت خواهد کرد.

بیات منش ادامه داد: این اراضی در 8 شهرستان استان خوزستان به تعداد 135 قطعه با کاربری تجاری و مسکونی به مزایده گذاشته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان عنوان کرد: متقاضیان می توانند برای مشاهده کامل مشخصات املاک، اراضی، واحدهای تجاری و مسکونی، مراحل و شرایط مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.setadiran.ir مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: تمامی مراحل فراخوان از دریافت اسناد مزایده تا ارائه پیشنهاد مزایده و بازگشایی پاکت ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت است.

بیات منش همچنین به مهلت، زمان و محل دریافت اسناد این مزایده اشاره کرد و گفت: فرآیند ارایه اسناد این مزایده از تاریخ 8 خردادماه سال جاری آغاز شده و تا 13 خردادماه (تا ساعت 19) از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) www.setadiran.ir ادامه دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان اضافه کرد: آخرین مهلت ارسال پیشنهادات تا ساعت 13 روز شنبه 26 خردادماه سال جاری است.

بیات منش با اشاره به زمان و محل بررسی پیشنهادها، گفت: پیشنهادات ساعت 8 روز یکشنبه 27 خردادماه سال جاری در محل امانیه، خیابان شهید مدرس، سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، بررسی می شوند.

مزایده 135 قطعه زمین تجاری و مسکونی در شهرهای خوزستان

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات