ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تهران در قالب شهرک سازی

وزیر راه و شهرسازی گفت: در استان تهران برای تأمین زمین به منظور ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک سازی در حال رفع شدن است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تهران در قالب شهرک سازی

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی امروز (چهارشنبه، نهم خردادماه) در مراسم آغاز عملیات اجرایی و ساخت 37 هزار و 455 و تحویل 26 هزار و 804 واحد مسکونی نهضت ملی در سطح استان تهران و شهر جدید پرند، گفت: در راستای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن در تمامی استان ها، امروز در سطح استان تهران، 26 هزار و 804 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در سطح استان تهران و در شهر جدید پرند، فیروزکوه، پاکدشت و دماوند افتتاح می شود.

بذرپاش با تاکید بر اینکه برنامه ریزی شده است تا بهره برداری ها از واحدهای تکمیل شده هفتگی باشد، توضیح داد: در استان تهران برای تأمین زمین به منظور ساخت مسکن مشکلاتی وجود داشت که این مشکل از طریق شهرک سازی در حال رفع شدن است.

عضو کابینه دولت سیزدهم تصریح کرد: آیت الله رئیسی در سال گذشته دو بار از سایت نهضت ملی مسکن بازدید کرد و تکمیل و تحویل بیش از 3 هزار واحد مسکن در پرند و دیگر افتتاح های مسکن در سطح استان، مرهون تلاش ها و پیگیری های وی است.

واگذاری اراضی به خانواده های قانونی جوانی جمعیت، به 72 هزار قطعه رسید

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه واگذاری زمین و نوسازی بافت های فرسوده و سایر روش های ساخت با اهتمام ویژه وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است بیان کرد: مشکلات مردم در بخش مسکن در حال رفع شدن است و حجم پروژه ها و افتتاح ها به حدی است که باید سجده شکر به جا آورد و تاکید می کنیم در این راه از زبان بدخواهان دلسرد نمی شویم.

بذرپاش با تاکید بر اینکه کارهای در حال انجام در دولت سیزدهم با شهادت رئیس جمهور متوقف نمی شود، گفت: اجرای کلان پروژه نهضت ملی مسکن با اهتمام ویژه ای در حال انجام است اگرچه برخی از دستگاه ها در کمک به اجرای این پروژه اهتمام وزارت خانه را ندارند اما همه دستگاه ها به غافله تولید مسکن بپیوندند.

عضو کابینه دولت سیزدهم با بیان اینکه آمار صدور پروانه در بافت فرسوده شهرها در سال گذشته شکسته شد، گفت: هم اکنون واحدهای نوسازی شده و در حال نوسازی از عدد 281 هزار واحد عبور کرده است.

وی تصریح کرد: برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون بیش از یکصد هزار هکتار زمین تأمین شده است همچنین توافقات خوبی با نیروهای مسلح بخش صنعت دانشگاه ها، وزارت ورزش و سایر وزارت خانه ها برای تأمین مسکن کارکنان آنها انجام شده است و برخی به نتیجه رسیده است.

بذرپاش همچنین در خصوص واگذاری زمین برای طرح جوانی جمعیت توضیح داد: در سال گذشته بیش از 72 هزار قطعه زمین به واجدان شرایط واگذار شد و امسال نیز این واگذاری ها تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور شهید دوبار از سایت پرند بازدید کرد و این نشان می دهد که پیگیری های آن مقام در تکمیل پروژه ها تأثیر عمده ای داشت گفت: همچنین در زمان حیات آن شهید متروی پرند نیز افتتاح و بهره برداری شد.

ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن تهران در قالب شهرک سازی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات