افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از بهره برداری نهایی از راه آهن اقلید - یزد و همچنین افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن هم زمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

احسان خواجه رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان، گفت: امروز، 2 اتفاق مهم در سطح استان یزد رخ خواهد داد که نخستین طرح مهم، بهره برداری از راه آهن اقلید - یزد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد ادامه داد: این مسیر ریلی به طول 270 کیلومتر است که 245 کیلومتر از طول مسیر این راه آهن در محدوده استان یزد و بقیه در حوزه استحفاظی استان فارس قرار دارد.

خواجه رضایی تصریح کرد: این مسیر شامل 270 کیلومتر خط اصلی و 49 کیلومتر خطوط ایستگاهی و 11 ایستگاه می شود که امروز توسط وزیر راه و شهرسازی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، همچنین در حوزه مسکن و طرح بزرگ نهضت ملی مسکن، امروز عملیات اجرایی بیش از 20 هزار واحد در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد.

وی افزود: علاوه بر این 4 هزار و 412 قطعه زمین در قالب گروه ساخت به متقاضیان واگذار خواهد شد و 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن شامل مسکن تکمیلی، تدریجی، بازآفرینی شهری، مسکن روستایی و خود مالکی افتتاح می شود.

افتتاح 4 هزار و 157 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات