اخذ 4 هزار فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از پیگیری و اخذ 4 هزار فقره سند تک برگی از اراضی دولتی با مالکیت اداره کل راه و شهرسازی استان به نمایندگی دولت در سال جاری خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اخذ 4 هزار فقره سند  تک  برگ برای اراضی دولتی در خوزستان

مرتضی میثاقی با بیان اینکه از ابتدای سال 1399 تاکنون تبدیل اسناد دفترچه ای به تک برگ، حدود 9 هزار فقره بوده است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 4 هزار فقره سند تک برگی صادر شده و انتظار می رود تا پایان سال جاری این تعداد به 4 هزار و 500 سند افزایش یابد.

وی با اشاره به پراکندگی درخواست های متقاضیان واجد شرایط نهضت ملی مسکن در خوزستان، افزود: برای این طرح حدود 3 هزار و 500 هکتار زمین موردنیاز است که در این راستا، 3 هزار و 280 هکتار زمین و بیش از 90 درصد درخواست متقاضیان، در همان شهر یا شهرهای همجوار در سطح استان تامین شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان تامین زمین را در شهرهای کوچک بخصوص شمال شرق خوزستان اقدامی دشوار دانست و بیان کرد: در شهرستان های دهدز، ایذه و باغملک اکثر اراضی موجود، کشاورزی و غالبا از نوع درجه یک و 2 است که در مالکیت اشخاص صاحب نسق است و موضوع تامین زمین در این شهرها را با مشکل جدی مواجه کرده است.

میثاقی با اشاره به میزان تخصیص زمین به خانواده شهدا و ایثارگران عنوان کرد: برای حدود 650 نفر از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهر اهواز در پلاک 913 بخش 7 اهواز زمین تامین و اختصاص داده شده است.

وی یادآور شد: همچنین تامین مسکن اقشار خاص را به صورت جدی در کنار طرح نهضت ملی مسکن در حال پیگیری هستیم.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: همچنین در پی توافق با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی حدود 20 هکتار زمین در منطقه زردشت تامین شده است که بخشی از آن به خانواده های معظم شهدا اختصاص می یابد.

اخذ 4 هزار فقره سند تک برگ برای اراضی دولتی در خوزستان

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات