صدور پروانه برای 224 هزار واحد در بافت فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری گفت: اکنون آمار صدور پروانه در بافت های فرسوده به بیش از 224 هزار واحد رسیده است و در مجموع تعداد واحدهای نوسازی شده در سال 1402 به 80 هزار واحد خواهد رسید.

زمان مطالعه 1 دقیقه

صدور پروانه برای 224 هزار واحد در بافت فرسوده

محمد آئینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه اکنون آمار صدور پروانه در بافت های فرسوده به بیش از 224 هزار واحد رسیده است، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال 30 هزار واحد دیگر در بافت های فرسوده به بهره برداری برسد که با احتساب این واحدها تا پایان سال، در مجموع تعداد واحدهای نوسازی شده به 80 هزار واحد خواهد رسید.

اجرای بسته تشویقی در بافت های فرسوده 325 شهر

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با بیان اینکه در 683 شهر محدوده های هدف بهسازی و نوسازی شهری شناسایی شده است، توضیح داد: از این تعداد در 33 استان و 325 شهر بسته تشویقی اعمال می شود و در 25 استان و 153 شهر بسته تشویقی بومی در حال اجراست.

آئینی افزود: اکنون آمار صدور پروانه در بافت های فرسوده به بیش از 224 هزار واحد رسیده است، تا پایان سال نیز 30 هزار واحد دیگر به بهره برداری می رسد و در مجموع تعداد واحدهای نوسازی شده در سال 1402 به 80 هزار واحد خواهد رسید.

وی با بیان اینکه ساخت این میزان واحد مسکونی به دلیل ایجاد عرضه منجر به کاهش قیمت و ایجاد تعادل در بازار می شود، تاکید کرد: روند نوسازی در بافت های فرسوده اثر روانی خوبی به لحاظ اجتماعی دارد و مردم به صاحب خانه شدن امیدوارتر می شوند.

آئینی، پرداخت تسهیلات را عامل مؤثری در تشویق شهروندان به نوسازی برشمرد و گفت: با پیگیری های مجدانه وزیر راه و شهرسازی بانک مسکن مکلف شد، تعداد تسهیلات پرداختی به نهضت ملی مسکن را تا 200 هزار واحد افزایش دهد و از این میزان 30 هزار واحد به بافت های فرسوده تعلق دارد.

صدور پروانه برای 224 هزار واحد در بافت فرسوده

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات