تحویل 1200 واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: یک هزار و 200 واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری در پرند تحویل داده شده است.

زمان مطالعه 2 دقیقه

تحویل 1200 واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین مسکن مهر آن شهر جدید را تشریح کرد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون برای حدود 30 هزار و 500 واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید پرند (واقع در استان تهران) تأمین زمین و عقد قرارداد با پیمانکار برای احداث واحدهای مسکونی انجام شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند ادامه داد: در حدود 15 هزار واحد مسکونی در مرحله پایان فونداسیون است و چنانچه تأمین خدمات زیربنایی به ویژه آب و فاضلاب انجام شود، حداقل بین یک هزار تا یک هزار و 200 واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را تا پایان امسال تحویل خواهیم داد.

300 واحد باقیمانده مسکن مهر پرند تا پایان امسال تحویل متقاضیان می شود

وی در بیان تکمیل واحدهای مسکونی مهر نیز گفت: باقیمانده مسکن مهر پرند، یکهزار و 369 واحد است که این تعداد پروژه ها از جمله پروژه هایی هستند که عمدتاً تعاونی ساز و دارای مشکلات حقوقی هستند. بخشی از آنها مشکلات حقوقی شان برطرف شده و در برنامه است تا پایان امسال حدود 300 واحد از این میزان واحد باقیمانده، تکمیل و تحویل متقاضیان شود. باقیمانده واحدهای مسکونی مهر که حدود یک هزار واحد خواهد بود پیچیدگی های زیادی دارند که در صدد رفع مشکلات آنها در زمان مقتضی هستیم.

مدیرعامل شهر جدید پرند گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون 11 هزار و 800 واحد مسکونی در شهر جدید پرند بهره برداری شد که از این میزان، حدود 11 هزار و 400 واحد مسکن مهر و 496 واحد نهضت ملی مسکن است.

پلمب 138 بنگاه متخلف در پرند

صیادی در خصوص نظارت بر مشاوران املاک و ساماندهی بنگاه های املاک در شهر جدید پرند، توضیح داد: حدود 2 ماه این کارگروه تشکیل و کار دنبال شد. بر اساس بررسی ها و بازدیدهای میدانی از شهر جدید پرند، حدود 138 بنگاه متخلف پلمب شد که این کار تأثیر مناسبی در بازار مسکن پرند گذاشت.

وی با بیان اینکه این موضوع در حال پیگیری است، گفت: حدود 15 هزار واحد مسکونی خالی پرند شناسایی و به وزارت راه و شهرسازی گزارش شد تا مراحل معرفی واحدها به سازمان امور مالیاتی انجام شود.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در خصوص زمان اتمام تحویل واحدهای مسکونی، گفت: در دولت انقلابی تلاش زیادی برای تحویل مسکن به مردم صورت گرفته است و تلاش می کنیم تا پایان کاری دولت، کار تحویل مسکن مهر در کشور به اتمام برسد.

تحویل 1200 واحد نهضت ملی مسکن در سال جاری

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات