آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهشهر آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر را تشریح کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر

سلطانعلی محمدی اظهار کرد: در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت (ماده سه و 4 آیین نامه اجرایی آن) در شهرستان ماهشهر در مرحله اول یک سایت 60 هکتاری برای اجرای این طرح در نظر گرفته شد که نقشه های اولیه آن تهیه و طرح تفکیکی و کمیسیون ماده پنج آن انجام شده است.

وی افزود: 30 هکتار از این اراضی در مرحله مناقصه است و پیمانکار آن مشخص و در حال آماده سازی سایت است. از این 30 هکتار 420 قطعه برای طرح جوانی جمعیت و 200 قطعه هم برای طرح نهضت ملی مسکن در نظر گرفته شده است.

محمدی ادامه داد: یک سایت 60 هکتاری دیگر هم برای طرح جوانی جمعیت در نظر گرفته شده که قرار است این زمین از محل الحاق به شهر تخصیص یابد.

وی بیان کرد: در طرح جوانی جمعیت 2200 نفر ثبت نام اولیه داشتند که از این تعداد 1350 نفر تایید نهایی شده اند و انشالله در روزهای آینده مراسم اهدا و تخصیص قطعات 420 واحد به متقاضیان انجام خواهد شد.

محمدی گفت: در خصوص طرح نهضت ملی مسکن هم یک سایت 30 هکتاری و یک سایت 93 هکتاری برای 7500 نفر از متقاضیان طرح در نظر گرفته شده است که مراحل کمیسیون ماده پنج و طرح تفکیکی آن ها تمام شده است.

وی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح "صنعت شهر" و با توجه به استقبال گسترده کارکنان و کارگران صنایع پتروشیمی، پیشنهاد الحاق حدود 350 هکتار از اراضی دولتی را در شهرستان ماهشهر داده ایم که کارهای اولیه آن انجام و این موضوع به شورای عالی معماری و شهرسازی ارسال شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان ماهشهر تاکید کرد: به محض تایید، موضوع الحاق این زمین به شهر ماهشهر انجام و عملیات اجرایی این 350 هکتار بزودی آغاز خواهد شد.

آخرین وضعیت اجرای طرح نهضت مسکن و جوانی جمعیت در ماهشهر

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات