ارزیابی یک هزار و 200 ساختمان نا ایمن پایتخت

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اتمام ارزیابی یک هزار و 200 ساختمان نا ایمن و ارسال نتایج ارزیابی ها به سازمان مدیریت بحران و دادستانی تهران، خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

ارزیابی یک هزار و 200 ساختمان نا ایمن پایتخت

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، با بیان اینکه مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در خصوص ارتقای تاب آوری شهر تهران بر اساس بند ض ماده 14 قانون مدیریت بحران، تدوین دستورالعمل فرورریزش ها و فروچاله های شهر تهران، تعیین حریم گسلی و همچنین ارزیابی ساختمان های ناایمن را انجام داده و اقداماتی در حال انجام دارد به تشریح اقدامات آن مرکز در خصوص ارزیابی ساختمان های ناایمن پرداخت.

سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گفت: مرکز تحقیقات در همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و مدیریت بحران شهرداری تهران، ارزیابی ساختمان های نا ایمن را شروع کرده است.

حیدری ادامه داد: مقرر شده است تا ارزیابی 16 هزار ساختمان ناایمن در پایتخت انجام شود که تاکنون ارزیابی یک هزار و 200 ساختمان ناایمن انجام شده است و نتایج ارزیابی ها در چهار گروه به سازمان مدیریت بحران و دادستانی استان تهران ارائه شده است.

وی تاکید کرد: ارزیابی ساختمان های ناایمن موضوع مهمی است که بر اساس جز 5 بند ض ماده 14 قانون مدیریت بحران انجام آن برعهده مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در همکاری با دیگر سازمان ها و نهادها قرار گرفته است.

ارزیابی یک هزار و 200 ساختمان نا ایمن پایتخت

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات