آغاز ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن

رییس بنیاد مسکن از آغاز ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن در استان زنجان خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آغاز ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن

در دوازدهمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به بهره برداری رسید.

غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن در مراسمی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با اشاره به پروژه های آماده بهره برداری گفت: در خصوص نهضت ملی مسکن شهری 2000 واحد را شروع کردیم که 134 واحد آن در جمع واحدهایی است که امروز به دستور جنابعالی به بهره برداری خواهد رسید و الباقی پیشرفت 55 درصدی دارد که تا خرداد ماه سال آینده به مرحله نهایی خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی دو سال گذشته 130 کیلومتر از معابر روستایی استان زنجان با اعتبار 320 میلیارد تومان بهسازی و آسفالت شده افزود: امسال 100 میلیارد تومان آسفالت با 220 میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی در نظر گرفته شده و حدود 90 کیلومتر از معابر انشاالله بهسازی و تحویل مردم عزیز استان زنجان خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح 4000 واحد مسکونی روستایی در استان زنجان افزود: در روستای سهره 450 واحد مسکونی ساخته شده که به نمایندگی از واحدهای قابل افتتاح استان به صورت نمادین یکی از واحدها با فرمان جنابعالی به بهره برداری خواهد رسید.

آغاز ساخت 2 هزار واحد نهضت ملی مسکن توسط بنیاد مسکن

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات