وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی

مدیرعامل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طی سال های گذشته برای اولین بار وام مسکن روستایی از 200 میلیون به 350 میلیون افزایش یافت و 350 هزار تسهیلات به افراد دارای شرایط اعطا خواهد شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی

غلامرضا صالحی مدیرعامل بنیاد مسکن امروز (28 آذر) در نشست خبری آئین امضا تفاهم نامه مشترک بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و توانمندسازی محلات کم برخوردار با هدف همکاری مشترک در امر ساماندهی بافت های ناکارآمد در حاشیه شهرهای کشور، گفت: طرح توانمندسازی برای 2020 محله کم برخوردار کشور است و قرار است 300 هزار مسکن ملی برای اقشار دهک پایین در این محله ها ساخته می شود.

مدیرعامل بنیاد مسکن در ادامه تاکید کرد: البته 66 هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند و حدود 44 هزار متقاضی با تأیید شرایط، واجد شرایط شناخته شدند.

وی در خصوص دلیل عدم اعطای وام 350 میلیونی روستایی گفت: طی سال های گذشته برای اولین بار این وام از 200 میلیون به 350 میلیون افزایش یافت و 350 هزار تسهیلات به افراد دارای شرایط اعطا خواهد شد.

صالحی در پایان تاکید کرد: مراحل اداری این وام به پایان رسیده و نامه از صندوق ملی مسکن به سازمان برنامه و بودجه کشور ارجا داده شده است و از هفته آتی اعطای این وام توسط بانک مرکزی در شعب بانک ها آغاز خواهد شد.

وام 350 میلیون تومانی مسکن روستایی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات