تسهیلات 306 هزار و 266 واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد تسهیلاتی 306 هزار و 266 واحد نهضت ملی مسکن به میزان 123 هزار و 445 میلیارد تومان در آن بانک خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

تسهیلات 306 هزار و 266 واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در خصوص روند ارائه تسهیلات نهضت ملی مسکن توسط این بانک را اعلام کرد و گفت: طبق آمارهای استخراج شده تاکنون یک میلیون و 101 هزار و 8 نفر در بانک مسکن از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن افتتاح حساب کردند. از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قرارداد تسهیلاتی 306 هزار و 266 واحد به مبلغ 123 هزار و 445 میلیارد تومان در بانک مسکن منعقد شده است.

حسینی مبلغ واریز شده به حساب سازندگان را در طرح نهضت ملی مسکن در مجموع از محل آورده و تسهیلات معادل 112 هزار و 851 میلیارد تومان عنوان کرد و تاکید کرد: واریزی به حساب سازندگان از محل تسهیلات 65 هزار و 741 میلیارد تومان و از محل آورده معادل 47 هزار و 111 میلیارد تومان است.

تنها یک بانک به وعده خود عمل کرد

یکی از وعده های انتخاباتی سیدابراهیم رئیسی ساخت 4 میلیون واحد مسکونی طی 4 سال ابتدایی دولت بود که در ابتدا اجرای این وعده انتخاباتی موانع و چالش های پیش روی دولت بود. برخی موانع با برنامه ریزی های مناسب هموار شد، اما تأمین منبع مالی با توجه به بودجه محدود دولت قطعاً کار دولت سیزدهم را دشوار کرده است.

بر اساس آخرین آمارها تاکنون 51 هزار هکتار زمین برای این طرح تأمین شده است و ساخت بیش از یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

همچنین بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار بانک ها متعهد شده اند تا سالانه 20 درصد از سهمیه خود را به بخش مسکن اختصاص دهند که در این بین بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی حوزه مسکن در سال گذشته موفق شد تعهدات خود را در بخش مسکن و ارائه تسهیلات اجرایی کند.

تسهیلات 306 هزار و 266 واحد نهضت ملی مسکن منعقد شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات