معاون مسکن و شهرسازی تهران: 5000 واحد مشاور املاک پلمب شد

معاون مسکن و شهرسازی تهران گفت: 5 هزار واحد مشاور املاک غیر قانونی در تهران پلمب شد و متخلفان 900 میلیارد تومان جرایم تعزیراتی پرداخت کردند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

معاون مسکن و شهرسازی تهران: 5000 واحد مشاور املاک پلمب شد

عبدالرضا غفوری معاون مسکن و شهرسازی تهران در گفت وگو با رادیو اقتصاد گفت: طی بازرسی های به عمل آمده توسط کارگروه شناسایی واحدهای مشاور املاک، قریب بر 28 هزار واحد فعال شناسایی شد که از این تعداد 5 هزار واحد متخلف از چرخه فعالیت خارج شدند.

وی افزود: کارگروه شناسایی مشاوران املاک متشکل از وزارت راه و شهر سازی، نماینده دادستان و تعزیرات حکومتی است که تاکنون بیش از 13 هزار بازدید از واحدهای مذکور انجام داده اند.

عبدالرضا غفوری معاون مسکن و شهرسازی تهران با اشاره برنامه ریزی وزارت راه و شهر سازی برای صدور 245 هزار پروانه ساختمانی در استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر 85 هزار واحد پروژه کاری شروع به فعالیت کردند و 44 هزار پروانه نیز برای محلات بافت فرسوده صادر گردیده است.

وی خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی های به عمل آمده برای کنترل قیمت مسکن و تأمین نیازهای استان تهران مقرر شده است که از سال 1400 به مدت 4 سال 500 هزار واحد مسکونی در استان تهران تولید و ترمیم شود.

وی ادامه داد: مطابق با مصوبه متفکرانه شورای عالی شهر سازی و معماری به منظور جلوگیری از احتکار زمین کلیه پروانه های ساختمان سازی که تغییر کاربری داده اند، در صورت عدم ساخت و ساز در مدت زمان تعیینی باطل خواهد شد و تغییر کاربری نیز به حالت اولیه بازخواهد گشت.

معاون مسکن و شهرسازی تهران: 5000 واحد مشاور املاک پلمب شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات