متقاضیان 500 واحد مسکونی مهر پرند منتظر تحویل باشند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: حدود یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در شهر پرند دچار مشکلات حقوقی هستند که مشکلات 500 واحد مسکونی حل و به چرخه ساخت و ساز بازگشت.

زمان مطالعه 1 دقیقه

متقاضیان 500 واحد مسکونی مهر پرند منتظر تحویل باشند

آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند در خصوص روند تکمیل واحدهای باقیمانده مسکن مهر در آن شهر را توضیح داد و گفت: طبق آمار بررسی شده، حدود یک هزار و 300 واحد مسکن مهر در پرند باقی مانده است که مشکلات حقوقی دارند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر پرند تاکید کرد: واحدهای باقیمانده مسکن مهر پرند عمدتاً تعاونی ساز هستند که دچار مشکلات و مسائل حقوقی هستند و اعضا با سازندگان مشکلاتی دارند که این مشکلات در طی سال ها سبب شده تا عوارض حقوقی برای پروژه های باقیمانده مسکن مهر و تکمیل آنها ایجاد شود.

وی ادامه داد: بررسی های پرونده تعداد یک هزار و 300 واحد باقیمانده مسکن مهر پرند نشان می دهد که 500 واحد از این واحدها امکان رفع توقیف و تکمیل و تحویل به متقاضیان را دارند که تلاش خواهد شد تا این تعداد از واحدها نیز با رفع توقیف و رفع مشکلات حقوقی ایجاد شده به چرخه ساخت مسکن و تحویل به متقاضیان برگردد.

دولت سیزدهم در صدد رفع مشکلات حقوقی واحدهای مسکونی مهر

به گزارش مهر، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مصاحبه های اخیر خود با اشاره بر اینکه تعدادی از واحدهای مسکونی مهر پرند دچار مشکلات حقوقی هستند، اعلام کرد: تعدادی از واحدهای مسکن مهر که باقی مانده مربوط به تعاونی ها است که به دلیل شرایط حقوقی و مشکلاتی که ایجاد کرده، با وزارت تعاون جلساتی برگزار شد و راهکارهایی مطرح شده است که امیدواریم به زودی این مشکلات برطرف شود.

از ابتدای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر پرند 95 هزار واحد مسکن مهر برنامه ریزی شد که از زمان اجرای طرح تاکنون حدود 94 هزار واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و دولت سیزدهم تلاش دارد تا واحدهای دارای مشکلات حقوقی را با رفع نواقص آن تکمیل کرده و تحویل متقاضیان بدهد.

متقاضیان 500 واحد مسکونی مهر پرند منتظر تحویل باشند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات