در سال 1410 هیچ خانه غیرمقاومی در روستاها نخواهیم داشت

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال 1410 هیچ خانه غیر مقاومی در روستاهای کشور نخواهیم داشت.

زمان مطالعه 1 دقیقه

در سال 1410 هیچ خانه غیرمقاومی در روستاها نخواهیم داشت

مجید جودی در حاشیه بازدید از بندر امام خمینی اظهار کرد: از شروع دولت سیزدهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساخت 380 هزار واحد مسکن روستایی را آغاز کرد که تا کنون ساخت 200 هزار واحد مسکونی به اتمام رسیده است و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.

وی افزود: در حال حاضر ساخت 180 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن در کشور در دست اجرا است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن گفت: امسال با توجه به حمایت دولت و شخص رییس جمهور از موضوع مسکن روستایی، سقف وام مسکن روستایی از 200 میلیون تومان به 350 میلیون تومان افزایش یافت.

جودی عنوان کرد: همچنین این توجه دولت باعث شد تا تعداد وام ها نیز از 200 هزار به 350 هزار فقره وام برای واحدهای مسکونی روستایی افزایش یابد که این مساله می تواند روند رو به پیشرفت مقاوم سازی واحدهای روستایی کشور را سرعت ببخشد.

وی بیان کرد: با همکاری خوب سیستم بانکی در سال 1401 و 6 ماهه اول 1402 روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در کشور بسیار مطلوب است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور تاکید کرد: اگر این اعتبارات و روند مقاوم سازی در کشور به همین شکل ادامه داشته باشد می توانیم این شعار که "در سال 1410 هیچ خانه غیر مقاومی در روستاهای کشور نخواهیم داشت" را محقق کنیم.

در سال 1410 هیچ خانه غیرمقاومی در روستاها نخواهیم داشت

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات