20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 20 هزار قطعه زمین در استان برای متقاضیان ساخت مسکن روستایی تامین می شود.

زمان مطالعه 1 دقیقه

20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود

غلامرضا صالحی امروز، یکم آذرماه در حاشیه بازدید از پروژه 751 واحدی طرح نهضت ملی مسکن اکباتان اهواز اظهار کرد: در خوزستان حدود 11 هزار متقاضی در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که باید توسط بنیاد مسکن واحدهای آن ها ساخته شود و حدود 7 هزار و 600 نفر آورده 40 میلیون تومانی خود را واریز کرده اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: از این تعداد برای 7 هزار و 75 نفر عملیات اجرایی طرح های مسکن در خوزستان توسط بنیاد مسکن آغاز شده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه در طرح هایی که توسط بنیاد مسکن در نهضت ملی مسکن استان در حال اجرا است شاهد پیشرفت مناسبی هستیم و کیفیت واحدهای در حال ساخت نیز مطلوب است.

صالحی عنوان کرد: امیدواریم با همکاری بانک ها و با استفاده از متمم قراردادی که به تصویب رسیده است بتوانیم شاهد پیشرفت خوبی در این پروژه ها باشیم.

وی در خصوص بحث تامین زمین ادامه داد: در شهرها تامین زمین به عهده راه و شهرسازی است و در این زمینه حدود 9 هزار واجد شرایط داریم که زمین مورد نیاز آن ها تامین نشده است و به محض تامین زمین از سوی راه و شهرسازی بحث آغاز ساخت این واحدها را دنبال خواهیم کرد.

رییس بنیاد مسکن کشور خاطر نشان کرد: در روستاها بر اساس برش استانی تامین زمین 20 هزار قطعه ای سهم خوزستان است که امسال 10 هزار قطعه و سال آینده نیز 10 هزار قطعه دیگر برای متقاضیان ساخت مسکن روستایی تامین می شود.

20 هزار قطعه زمین برای مسکن روستایی خوزستان تامین می شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات