معرفی یک هزار و 325 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات حکومتی

یک هزار و 325 واحد معاملات ملکی و مشاور املاک متخلف در 6 ماهه نخست امسال توسط بازرسان اداره های کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور به اداره های کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

معرفی یک  هزار و 325 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات حکومتی

رضا زرین گل گفت: طی نیمه نخست امسال طرح ویژه نظارت بر واحدهای صنفی معاملات ملکی و مشاوران املاک با هدف نظارت بر اجاره بهای مسکن و کنترل قیمت های مسکن از سوی بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت برگزار و هفت هزار و 968 مورد بازرسی از بنگاه های مشاور املاک در کشور انجام شد.

وی افزود: از این تعداد یک هزار و 325 واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده های مربوطه با ارزش بیش از 132 میلیارد و 513 میلیون و 748 هزار و 646 ریال برای رسیدگی و صدور رأی به مراجع ذیصلاح ارسال شد.

به گفته این مسؤول، گران فروشی خدمات با 501 مورد، عدم درج تعرفه در محل با 876 مورد، عدم صدور فاکتور با 914 مورد و در نهایت نداشتن پروانه کسب با 242 مورد از عمده تخلفات این واحدهای صنفی است.

زرین گل خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور و در راستای تنظیم بازار مسکن، بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان ها با همکاری سایر دستگاه های نظارتی در قالب گشت های بازرسی مشاوران املاک فعالانه به انجام مسؤولیت خواهند پرداخت و با متخلفان طبق قانون برخورد می کنند.

مدیرکل بازرسی خدمات سازمان حمایت خاطرنشان کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این زمینه با سامانه 124 یا با مراجعه به پورتال سازمان و در استان ها نیز با ارائه شکایت های خود به ستادها، شکایات خود را پیگیری کنند.

معرفی یک هزار و 325 بنگاه معاملات ملکی متخلف به تعزیرات حکومتی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات