636 مسکن مهر باقیمانده آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مساکن مهر استان تنها 636 واحد باقی مانده مسکن مهر در آذربایجان غربی است که این واحدها نیز تا پایان امسال با همکاری اداره کل تعاون و هیات مدیره و اعضا تعاونی های مسکن مذکور می تواند تعیین تکلیف شده و به اتمام برسند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

636 مسکن مهر باقیمانده آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند

رسول عطائی امروز 27 آبان در جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست استاندار آذربایجان غربی برگزار شد، افزود: مشکلی از بابت تامین زمین برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در آذربایجان غربی وجود ندارد و روند آماده سازی و واگذاری اراضی با سرعت در حال پیگیری و انجام است.

عطائی افزود: 850 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت های خدماتی در اجرای طرح های نهضت ملی مسکن در سطح استان از محل منابع صندوق ملی مسکن در قالب یک سوم سهم وزارت راه و شهرسازی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه همکاری و هم افزایی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان در اجرای طرح های نهضت ملی موجب تسریع در روند اجرای طرح های مسکن می شود، گفت: مسلما همکاری بین بخشی و هم افزایی و تعامل دستگاه های اجرایی مربوطه موجب تسریع در روند اجرای طرح های نهضت ملی مسکن شده و این امر با جدیت دنبال می شود.

636 مسکن مهر باقیمانده آذربایجان غربی تعیین تکلیف می شوند

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات