به دنبال کمک ویژه به جامعه کارگری در حوزه مسکن هستیم

وزیر کار گفت: در جلسه آتی شورای عالی کار به دنبال این هستیم که در حوزه مسکن کارگری با دعوت از همکارانمان از بانک های عامل و وزارت راه و شهرسازی ساخت یک میلیون مسکن کارگران را دنبال کنیم.

زمان مطالعه 1 دقیقه

به دنبال کمک ویژه به جامعه کارگری در حوزه مسکن هستیم

صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه نشست هفتگی هیأت دولت، در توضیح جلسه اخیر شورای عالی کار گفت: درباره دستمزد کارگران، قانونگذار تکلیف را مشخص کرده که شورای عالی کار به چه نحوی حداقل حقوق را تعیین کند، ما هم بر همین اساس حداقل حقوق را مشخص کردیم.

وی ادامه داد: ما حداقل حقوق را مشخص کردیم نه حداکثر را. لذا توافقات بین کارگری و کارفرمایی هر چه باشد مورد تأیید وزارتخانه هم است.

مرتضوی افزود: البته توافقات بین کارگر و کارفرما درباره حقوق و دستمزد هرچه که باشد مورد تأیید ما است.

وزیر کار خاطرنشان کرد: در جلسات شورای عالی کار 3 نفر از نمایندگان کارگران حضور دارند و ممکن است نظرات متفاوتی داشته باشند. خروجی جلسه آن مباحثی نبود که در فضای مجازی منعکس شد.

مرتضوی گفت: در جلسه آتی به دنبال این هستیم که مسئولان وزارت راه و شهرسازی و بانک ها در حوزه مسکن کارگری بحث و گفتگو کنند تا در بحث یک میلیون واحد مسکونی بتوانیم کمک ویژه ای به جامعه کارگری کنیم تا مسکن دار شوند که کار بزرگی است.

وی همچنین درباره میزان استقبال مردم از طرح کالابرگ الکترونیکی عنوان کرد: استقبال از کالابرگ الکترونیکی در حال افزایش است و تعداد فروشگاه ها به حدی رسیده است که هر مشتری در هر منطقه ای امکان دسترسی به مراکز فروش کالاها را دارد.

به دنبال کمک ویژه به جامعه کارگری در حوزه مسکن هستیم

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات