اتمام ساخت 400 واحد مسکن در مناطق آبگرفته بندرامام

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان آخرین وضعیت بازسازی و جابه جایی واحدهای آبگرفته در سیلاب را در بندر امام تشریح کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

اتمام ساخت 400 واحد مسکن در مناطق آبگرفته بندرامام

روح الله عمادی در خصوص آخرین وضعیت روند بازسازی و ساماندهی منازل مسکونی بندر امام اظهار کرد: کار اجرای بهسازی شهرک رضوان که یکی از شهرک های در حال ساخت در بندر امام برای ساماندهی منازل آب گرفته در سیلاب 1399 بود به مرحله آسفالت معابر رسیده و ساخت واحدها تمام شده است.

وی افزود: بعد از آبگرفتگی که در سال 1399 رخ داد، دولت ساخت 5 هزار واحد را در شهر بندر امام مصوب کرد و تا به امروز ساخت 3 هزار واحد مسکونی آغاز شده و از این تعداد یک هزار و 200 واحد در شهرک های رضوان، فردوس و کوثر است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: اولین شهرکی که عملیات ساخت آن آغاز شد شهرک رضوان با 400 واحد بود که اکنون همه خدمات آماده شده و مردم در حال ساکن شدن در خانه ها هستند.

عمادی عنوان کرد: در تلاش هستیم تا وضعیت شهرک های کوثر و فردوس را نیز به همین مراحل برسانیم. بحث جدول گذاری معابر در شهرک رضوان تمام شده و در دو شهرک دیگر نیز مدنظر است.

وی ادامه داد: قرار شده شهرداری بحث فضای سبز این شهرک ها را پیگیری و اجرایی کند و در بحث روشنایی نیز اداره برق در حال انجام طرح هایی است که البته ناقص هستند و امیدواریم اداره برق نسبت به تکمیل این طرح ها اقدام کند.

اتمام ساخت 400 واحد مسکن در مناطق آبگرفته بندرامام

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات