اخبار پر مخاطب
اخبار با بیشترین بازدید در هفته گذشته

جریمه 88 میلیارد تومانی 1400 مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پلمب 1400 واحد مشاور املاک غیر مجاز در استان خبر داد و گفت: این واحدها 88 میلیارد تومان جریمه شده اند.

زمان مطالعه 1 دقیقه

جریمه 88 میلیارد تومانی 1400 مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران

حسین جنتی عصر یکشنبه در جلسه شورای مسکن و ستاد بازآفرینی شهری استان تهران اظهار داشت: عملیات اجرایی 340 هزار واحد مسکن در استان تهران در بخش های مختلف آغاز شده است که با احتساب 41 هزار واحد در بافت های فرسوده می باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 10 درصد مسکن مربوط به طرح نهضت ملی بر عهده استان تهران است، عنوان کرد: با این 340 هزار واحد حدود 70 درصد برنامه استان تهران در طرح نهضت ملی مسکن محقق شده، البته کسری زمین در تهران داریم که هزار هکتار در کارگروه ها در حال بررسی است و منتظر ابلاغ هستیم که در صورت تأیید نهایی بخشی از مشکلات حل می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در مورد طرح جوانی جمعیت 16 هزار نفر ثبت نام کردند و اخیراً نیز 2500 نفر از خانواده های سه فرزند یا بیشتر شناسایی و تأیید نهایی شدند که تهیه زمین برای این افراد انجام شده و طی مراسمی زمین ها واگذار شد و اکنون در حال واگذاری سند هستیم.

جنتی در مورد ساماندهی مشاور املاک خاطرنشان کرد: 21 هزار مشاور املاک در استان تهران داریم که 4500 مورد به صورت غیرمجاز هستند که حدود 1400 املاک غیرمجاز پلمپ و حدود 88 میلیارد تومان جریمه شدند.

جریمه 88 میلیارد تومانی 1400 مشاور املاک غیرمجاز در استان تهران

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات