آخرین وضعیت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شوشتر

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر آخرین وضعیت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان را تشریح کرد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

آخرین وضعیت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شوشتر

محمدرضا بهادری در خصوص پروژه نهضت ملی مسکن شوشتر اظهار کرد: از ابتدای طرح تاکنون در این شهرستان 2 هزار و 787 نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 330 نفر پالایش و تایید نهایی شده اند.

وی افزود: همچنین 457 نفر دیگر نیز در مرحله بررسی استعلام نهایی هستند که در صورت تایید به دیگر افراد تایید شده می پیوندند و کار تخصیص زمین برای ساخت واحدهای آن ها در دستور کار قرار می گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شوشتر با اشاره به بحث تخصیص زمین برای طرح جوانی جمعیت گفت: در این زمینه 1955 متقاضی در شهرستان وجود داشته که برای 604 نفر تشکیل پرونده شده است و حدود 1351 نفر نیز در مرحله انتظار بررسی استعلامات هستند.

بهادری عنوان کرد: در بحث نهضت ملی یک پروژه 100 واحدی در دست ساخت است که حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کارگزار آن ستاد فرمان اجرایی حضرت امام است.

وی بیان کرد: این طرح در قالب یک فاز در حال انجام است و برای باقی اجرای طرح نهضت ملی 80 هکتار زمین در بخش شمالی مسکن مهر شوشتر در نظر گرفته ایم و نقشه آن نیز تهیه شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شوشتر گفت: همچنین با توجه به دریافت سند و مجوزات لازم این زمین، در حال آماده سازی آن برای آغاز ساخت و ساز واحدها هستیم.

بهادری عنوان کرد: در مسکن مهر نیز تعهد شهرستان شوشتر 4 هزار و 160 هزار واحد بوده است که تقریبا همه این واحدها تکمیل شده اند و فقط 80 واحد فاقد متقاضی و تعیین تکلیف نشده داریم که مشکلات این واحدها را نیز حل خواهیم کرد.

آخرین وضعیت اجرای پروژه نهضت ملی مسکن در شوشتر

دیدگاه ها 1 نظر

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
  2. کاربر ناشناس

    دقیقادوسال ازثبت نام گذشته تازه میگن زمین تهیه شده لابد15سال دیگه طول میکشهضمنارییس جمهورمحترم اهتمام ویژه ای دراین خصوص دارن متاسفانه کم کاری بیدادمیکنه

برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات