دور دوم نظارت ستادی استان ها در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام آغاز دور دوم نظارت ستادی بر عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان ها، گفت: پس از پایان این دوره نظارت، کارنامه عملکردی استان ها تهیه خواهد شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

دور دوم نظارت ستادی استان ها در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: در این سلسله نشست ها که با راهبری معین هر استان برگزار می شود، سرفصل هایی از عملکرد ادارات کل راه و شهرسازی استان در حوزه املاک و حقوقی، فنی و مهندسی، مشارکت و مولدسازی و همچنین پشتیبانی منابع بررسی می شود.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر ضرورت تحقق سرفصل های برنامه، یادآور شد: برنامه اجرایی استان ها بر اساس ظرفیت ها و قابلیت های منطقه ای ناظر بر تکالیف طرح عظیم نهضت ملی مسکن تدوین شده و شرط توفیق اصلی در این برنامه، پیگیری مجدانه و مستمر مدیران استانی است.

وی ادامه داد: در جلسات مذکور با پایش میدانی و فنی شاخص های برنامه ای و پایش تحقق عملکرد، نقاط ضعف و قوت استان بر اساس شرایط متفاوت محلی و منطقه ای نیز بررسی می شود.

مالکی در تشریح برخی سرفصل های املاک و حقوقی، گفت: تحویل و تحول اراضی وزارت جهاد کشاورزی به سازمان، تحصیل اراضی، آرشیو اسناد، ایجاد بایگانی الکترونیک، بازشماری منابع سازمان، تأمین مسکن ایثارگران و واگذاری های اراضی مسکونی و غیر مسکونی از این جمله اند.

وی افزود: بررسی عملکرد استان در الحاق اراضی و تغییر کاربری ها از جمله موارد مورد بررسی در حوزه مولدسازی است و عملکرد استان در پیش برد عملیات اجرایی شهرک های مسکونی از دیگر موارد مورد بررسی در این نشست بود.

دور دوم نظارت ستادی استان ها در سازمان ملی زمین و مسکن آغاز شد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات