پروژه 1100 واحدی سبحان قرچک در ایستگاه پایانی

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک از تکمیل پروژه 1100 واحدی سبحان شهرستان قرچک در آینده ای نزدیک خبر داد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

پروژه 1100 واحدی سبحان قرچک در ایستگاه پایانی

حسین فخاری سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک ظهر دوشنبه 17 مهر ماه با اشاره به پیگیری های مستمر برای تسریع روند واگذاری واحدهای مسکونی سبحان گفت: پس از تشکیل تیم کارشناسی و بررسی مشکلات پروژه، اقدامات لازم توسط بانک مسکن، شهرداری و ادارات خدمات رسان شهرستان در جهت رفع مشکلات در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امروز از نزدیک شاهد مراحل آخر تکمیل پروژه 1100 واحدی مسکن بودیم، افزود: حدود 1000 نفر افراد متخصص و ماهر هر روز در پروژه مشغول برطرف کردن ایرادات و تکمیل واحدها هستند که ان شاءالله هرچه سریع تر این واحدهای مسکونی آماده واگذاری به مردم شود.

پس از دستور رئیس جمهور مبنی بر تعیین تکلیف مجتمع 1100 واحدی سبحان و تشکیل تیم کارشناس، حسینی مدیرعامل بانک مسکن به همراه فخاری سرپرست فرمانداری قرچک، خرمی شریف شهردار و سایر مسئولین ذی ربط از آخرین مراحل تکمیل این پروژه مسکونی بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات این مجتمع را بررسی کردند.

بر اساس این گزارش؛ این پروژه ی مسکونی از سال 1382 کلید خورد و روند تکمیل آن تا سال 1393 ادامه پیدا کرد و در 28 خرداد ماه سال 1401، آیت الله رئیسی رئیس جمهور پس از بازدید از این پروژه دستور واگذاری واحدهای این پروژه در طول یک ماه را صادر کرد.

مسائل مربوط به استحکام و ایمنی بنا و موارد حقوقی از جمله تامین نشدن سرانه های مورد نیاز، عدم اخذ پایان کار از شهرداری از جمله مواردی است که در حال بررسی و مرتفع شدن است.

پروژه 1100 واحدی سبحان قرچک در ایستگاه پایانی

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات