کاهش قیمت مسکن از مسیر خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا می گذرد

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت: کاهش قیمت مسکن و افزایش ساخت، از مسیر " خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا" می گذرد و این اقدام مورد حمایت مجلس است.

زمان مطالعه 1 دقیقه

کاهش قیمت مسکن از مسیر خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا می گذرد

علی اصغر باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی درباره بازار مسکن و عوامل موثر بر کاهش قیمت این کالا ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده توسط وزارت راه و شهرسازی در این حوزه اظهار کرد: قیمت تمام شده مسکن تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله مصالح ساختمانی است.

وی یادآور شد: با اقدامات انجام شده از سوی وزارت راه و شهرسازی در دوره مهرداد بذرپاش، اتفاقات خوبی در عرصه مسکن روی داده است و شاهد کاهش قیمت مسکن در ماه های اخیر بودیم.

وی با بیان این که کاهش قیمت مصالح ساختمانی از جمله فولاد و سیمان برای کاهش قیمت مسکن ضروری است، افزود: خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا در راستای کاهش یا واقعی سازی قیمت، اقدام درستی است و مجلس قطعاً از آن حمایت می کند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کاهش قیمت مسکن و تحقق وعده ساخت 4 میلیون واحد مسکونی قطعاً از مسیر "خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا" می گذرد.

باقرزاده بیان کرد: با برنامه های وزارت راه و شهرسازی در عرصه مسکن به همراه مدیریت جهادی و درایت وزیر و معاونان وی این نوید را می دهد که اتفاقات خوبی در حوزه مسکن رخ خواهد داد.

کاهش قیمت مسکن از مسیر خروج مصالح ساختمانی از بورس کالا می گذرد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات