وزیر اقتصاد چرا ریسک تولید مسکن را کاهش نمی دهد

رئیس کانون انبوه سازان با اشاره به خروج سیمان و فولاد از بورس گفت: وزیر اقتصاد چرا ریسک تولید مسکن را کاهش نمی دهد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

وزیر اقتصاد چرا ریسک تولید مسکن را کاهش نمی دهد

فرشید پور حاجت رئیس کانون انبوه سازان کشور درباره حضور فولاد و سیمان در بورس و قیمت تمام شده آن ها در نشست تخصصی مدیریت زنجیره تأمین مصالح از معدن تا ساخت گفت: امیدوارم بحث رسیدگی به قیمت های تمام شده مسکن تداوم داشته باشد.

پور حاجت در خصوص اینکه آیا مصالح ساختمانی از بورس خارج شود یا خیر، افزود: در ابتدا باید بررسی شود که بورس ساز و کار مناسبی برای این کار دارد یا نه، نیازمند بحث های تخصصی است.

وی افزود: در بخش ساخت و ساز شهری یا در بخش حمایتی و تکلیفی دولت، بایستی میان ساخت و ساز شهری و دولتی تفاوت باشد اما در سازمان بورس چنین ابزاری وجود ندارد و این ساز و کارها انجام نشده است.

رئیس کانون انبوه سازان با خطاب قرار دادن وزارت اقتصاد و دارایی اظهار کرد: صحبت ما با وزارت اقتصاد است. چرا ریسک تولید مسکن را کاهش نمی دهید؟ ساز و کار کشف قیمت بر چه اساسی است؟

وی در پایان تاکید کرد: طی دو سال گذشته که فولاد وارد بورس شده افزایش قیمت آن رقم خورده است و ما به زحمات این بخش اذعان داریم اما این همه سوبسید دولتی و سایر مزایا که تعلق می گیرد، باید تفاوتی را ایجاد کند که در این میان هزینه خدمات هم سنگین است.

وزیر اقتصاد چرا ریسک تولید مسکن را کاهش نمی دهد

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات