واگذاری 2500 قطعه زمین به خانواده های واجد شرایط

امروز در قالب طرحی با عنوان پویش پیامبر رحمت، به 2 هزار و 500 خانوار واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران زمین رایگان واگذار شد.

زمان مطالعه 2 دقیقه

واگذاری 2500 قطعه زمین به خانواده های واجد شرایط

امروز (9 مهر) با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در آستانه سالروز میلاد حضرت محمد (ص) در قالب طرحی با عنوان پویش پیامبر رحمت 2 هزار و 500 خانوار واجد شرایط طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران واگذار شد.

این گزارش حاکی است زمین های تحویلی رایگان است و فقط از کسانی که دارای سه فرزند هستند پول آماده سازی دریافت می شود اما خانوارهای دارای چهار فرزند و بیشتر از پرداخت پول آماده سازی زمین ها نیز معاف هستند.

در راستای اجرای طرح حمایت از جوانی جمعیت، زمین رایگان برای خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر در نظر گرفته شده است.

متقاضیان دارای سه فرزند و بیشتر که فرزند سوم و بیشتر آنها از 24 آبان 1400 به بعد متولد شده برای ثبت نام دریافت تسهیلات حوزه زمین و مسکن به سامانه saman.mrud.ir مراجعه کنند.

بنابراین است طی روزهای آینده به مناسبت میلاد پیامبر (ص) تعداد 20 هزار قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند و بیشتر واگذار شود.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در مراسم واگذاری زمین به 2500 خانواده مشمول قانون جوانی جمعیت، گفت: تا پایان سال جاری روستاها 500 هزار قطعه زمین در قالب نهضت ملی مسکن به متقاضیان واگذار خواهد شد و تا سال آینده نیز به همین میزان اهدا می شود.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه تاکید کرد: در شهرها نیز 400 هزار قطعه زمین در قالب خانه ها یک طبقه به متقاضیان واگذار شده است تاکنون در شهرها برای نهضت ملی مسکن 50 هزار هکتار زمین تأمین شده که یک اتفاق بزرگ در این طرح است.

وی افزود: دولت سیزدهم می توانست مانند دولت گذشته اظهار کند که موضوع ساخت مسکن به ما مربوط نخواهد بود اما با تمام محدودیت ها و مشکلات کشور در کشور به بحث تأمین مسکن ورود کردیم و امکان نبود این بازار بزرگ و این میزان تقاضا برای مسکن را رها کرد.

وی با یادآوری عقب ماندگی در بخش مسکن، تاکید کرد: مجبور بودیم زیرساخت ها، بانک ها، تأمین زمین و… را در کوتاه ترین زمان فراهم کنیم و در این دولت وارث 240 هزار واحد مسکن مهر بودیم که تا امروز از این تعداد 100 هزار واحد تحویل متقاضیان شده است.

واگذاری 2500 قطعه زمین به خانواده های واجد شرایط

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات