پول دیگری از متقاضیان مسکن مهر دریافت نمی شود

بر اساس قانون بودجه سال 1402 قرار است واحدهای باقی مانده مسکن مهر از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد.

زمان مطالعه 1 دقیقه

پول دیگری از متقاضیان مسکن مهر دریافت نمی شود

حدود 240 هزار واحد مسکن مهر باقیمانده از دوره های گذشته به دولت سیزدهم رسید که طبق گفته وزیر راه و شهرسازی تا امروز 100 هزار واحد تکمیل و افتتاح شده است.

در بعضی از شهرها از جمله پردیس، پرند و هشتگرد هنوز برخی واحدهای مسکن مهر تحویل نشده که بر اساس قانون بودجه سال 1402 قرار است از طریق منابع صندوق ملی مسکن تکمیل شود و هیچ مبلغ جدیدی از متقاضیان دریافت نخواهد شد. در پردیس 29 هزار و 821 واحد باقی مانده که البته مدیرعامل عمران پردیس اعلام کرده 10 هزار واحد آماده افتتاح است.

در هفته دولت امسال 20 هزار و 248 واحد مسکونی در شهرهای جدید آماده ی بهره برداری شد که از جمله این موارد می توان 2803 واحد در پرند، 2400 واحد در گلبهار و 1472 واحد در مهستان (هشتگرد) اشاره کرد.

حدود 140 هزار واحد از پروژه های مسکن مهر در کشور باقی مانده که اخیرا در نشستی با حضور مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن درخصوص یافتن راهکاری برای پرداخت هزینه اتمام آنها به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، یکم مهرماه در سفر به شهر جدید پرند گفت که تعداد باقیمانده واحدهای مسکن مهر را تا پایان سال به اتمام می رسانیم.

پول دیگری از متقاضیان مسکن مهر دریافت نمی شود

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات