ماجرای پیامک اخطار حذف به متقاضیان مسکن ملی تهران

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران درباره موضوع ارسال پیامک اخطار حذف به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد که این پیامک به همه متقاضیان ارسال و از آنها خواسته شده تا بازه زمانی 20 مهرماه موجودی خود را به 240 یا 280 میلیون تومان افزایش دهند.

زمان مطالعه 2 دقیقه

ماجرای پیامک اخطار حذف به متقاضیان مسکن ملی تهران

امروز در رسانه ها خبری درباره پیامکی به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان تهران خطاب به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن مبنی بر اخطار واریز وجه به مبلغ 240 میلیون تومان منتشر شد.

در این زمینه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اعلام کرد: پیامک واریز وجه به مبلغ 240 و 280 میلیون تومان برای تمامی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن استان تهران در دو پروژه اسلامشهر به تعداد 800 واحد و رباط کریم به تعداد 200 واحد ارسال شده است. اما از همه متقاضیان خواسته نشده تا 240 یا 280 میلیون تومان را واریز کنند. به طور مثال کسانی که باید 240 میلیون واریز کنند اگر تاکنون 200 میلیون تومان واریز داشته اند باید حساب خود را تنها 40 میلیون تومان دیگر شارژ کنند.

حسین جنتی خاطرنشان کرد: پروژه های مذکور از سال 1399 آغاز شده و در حال حاضر عمدتا به پیشرفت بالای 70 درصد رسیده است. تعلل در پرداخت آورده از سوی برخی افراد که بعضا بین یک تا سه مرحله واریز داشته اند می تواند موجب تاخیر در اجرای طرح و ضایع شدن حق کسانی شود که تاکنون به کلیه تعهدات خود عمل کرده اند.

وی افزود: برای کسانی که پروژه آنها بین 70 تا 80 درصد است، پیامک 240 میلیون تومان ارسال شده و متقاضیانی که واحدهای آنها به پیشرفت بالای 80 درصد رسیده باید تا سقف 280 میلیون تومان واریز کنند. تا یک ماه آینده نیز قرارداد به متقاضیان تحویل داده می شود.

به گفته جنتی، طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای اسلامشهر و رباط کریم در پنج تیپ متراژی به مساحت 55، 65، 75، 85 و 90 متر مربع است. به عنوان نمونه متقاضیان واحدهای 55 متری در صورتی که تا سقف 280 میلیون تومان را واریز کنند تا شش ماه آینده واحدهای خود را تحویل می گیرند. کسانی که متراژ واحدهای آنها بیش از 55 متر است بر اساس متراژ، مبلغ واریزی آنها محاسبه می شود و از طریق پیامک به اطلاع آنها می رسد.

ماجرای پیامک اخطار حذف به متقاضیان مسکن ملی تهران

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات