تکمیل و واگذاری 4 هزار مسکن مهر باقی مانده در آینده نزدیک

وزیر راه و شهرسازی با اعلام به اتمام رساندن و تکمیل واحدهای مسکونی مهر در آینده نزدیک، گفت: با وجود کمبود منابع، عزم خود را جزم کرده ایم که سایر واحدهای باقی مانده را تکمیل و تحویل دهیم.

زمان مطالعه 1 دقیقه

تکمیل و واگذاری 4 هزار مسکن مهر باقی مانده در آینده نزدیک

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بهره برداری از متروی پرند با حضور رئیس جمهور، گفت: طی 2 الی 3 روز آینده تست گرم متروی پرند که آرزوی دیرینه مردم آن خطه بوده انجام خواهد شد و از آنجا که این پروژه در چند ماه گذشته رشد خوب و پیشرفت قابل توجهی داشته، ظرف دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد که به ساکنان این شهر جدید و شهرهای پیرامون کمک می کند.

بذرپاش با بیان این که 4 هزار واحد مسکن مهر از 12 سال قبل باقی مانده، تصریح کرد: همزمان با افتتاح متروی پرند، این واحدها به متقاضیان عزیز و مردم شریف آن خطه که 12 سال منتظر دریافت مسکن بودند، تقدیم خواهد شد.

وی گفت: 10 هزار مسکن مهر باقی مانده از سال های گذشته در شهر جدید پردیس به اتمام رسید که از این میزان حدود 5 هزار واحد به مردم واگذار شد و با توجه به این که مدت زمان ساخت این واحدها 12 سال به طول انجامیده بود و سال های سال مسکوت باقی مانده بود، موجب نارضایتی مردم شده بود.

تکمیل و واگذاری 4 هزار مسکن مهر باقی مانده در آینده نزدیک

دیدگاه ها هیچ نظری ثبت نشده است

  1. هنوز درباره این خبر هیچ دیدگاهی وجود ندارد. دیدگاه خود را درباره این موضوع بیان کنید.
برای نمایش نام کامل خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

رویال وب
آژانس طراحی و تبلیغات